Jump to content

Wanneer nieuwe "nieuwe iPad"


Sublime

Recommended Posts

Is er al duidelijkheid over wanneer de nieuwe iPad zou uit kunnen komen?

Ik ben van plan om een iPad te kopen, maar ik wacht liever op het nieuwe model, want er komt elk jaar toch een nieuwe versie uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er is nooit duidelijkheid bij Apple alhoewel er tegenwoordig wel veel meer geruchten zijn die vaak (deels) waar blijken te zijn.

WWDC is net 2 dagen geleden en hierbij is geen nieuwe iPad aangekondigd dus er is verder weinig bekend over en ook nog weinig tot geen geruchten. Ik denk dat er de komende tijd dus nog geen nieuwe iPad wordt aangekondigd. De laatste iPad 4 met lightning connector is er ook pas een aantal maandjes dus die zal nog wel even meegaan.

Dessalniettemin is die iPad 4 ook meer dan snel genoeg dus een verkeerde koop zul je er zeker niet aan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mogelijk dat Apple een nieuwe in september aankondigt, al is het meestal een nieuwe iPhone die dan aangekondigd wordt. Blijft Apple de huidige trend volgen, dan komt er pas in oktober/november een nieuwe iPad.

Kortom, je zult sowieso even moeten wachten, helaas. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...