GuitarGuy666 Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 (bewerkt) V2: Na een maand van inspiratieloze gedachten toch maar weer iets geprobeerd, en heb deze gemaakt Commentaar is welkom Bewerkt: 12 juni 2013 door supergtagamer Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Het design heeft zeker weten potentie, maar laat op dit moment nog veel te wensen over. Wat me het eerst opviel is dat de effecten om Sonic heen het design niet opvullen, probeer je design wat op te vullen met blauwe effect C4D renders. Je kan wel al een duidelijke ''flow'' zien, daarom zou ik in dit geval voor een paar mooie effect C4D's. Zet de blending mode van deze C4D's op screen of linear dodge, zodat de kleuren er goed uitspringen. Ten tweede vind ik de plaatsing van de render niet helemaal goed, probeer deze een tikje meer naar de zijkanten te plaatsen van je canvas. Als je dit doet oogt je signature wat professioneler. Ten derde, ik denk dat als je de signature opvult met wat effect C4D's, dat je de de tekst weg kan halen of zal moeten verkleinen, zodat deze niet te veel aandacht van de render afpakt. Als laatste raad ik je aan om gebruik te maken van adjustments, want de kleuren zijn op dit moment net iets te grauw en saai. Ga eens maar Image - Adjustments - Brightness/Contrast en gooi het contrast omhoog, ik denk dat dit al veel scheelt met dit design. Ik hoop dat je hier wat mee kunt! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Dank je wel voor de tips Kun je misschien wat c4d renders voor me uitkiezen, ik kan er zelf erg weinig vinden die ik er bij vind passen Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Dank je wel voor de tips Kun je misschien wat c4d renders voor me uitkiezen, ik kan er zelf erg weinig vinden die ik er bij vind passen Ik denk dat dit wel een leuke pack is om je collectie mee te beginnen. Rechts staat er een download knop waar je ze gelijk binnen kunt halen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Best mooi, maar dat groen staat er wal wat slecht bij, vind ik? Reageren
Dotz Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Sonic hoort geen zwaard te hebben.. 'nuff said >>> Door Gta Ripper: Een post als dit is niet zoals het hoort binnen het Graphics forum. Deze post voegt inhoudelijk niets toe aan het topic, en supergtagamer heeft hier niks aan. Lees de regels van het Graphics forum nog eens door, vooral het kopje 'Beoordelen van designs'. <<< Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Sonic hoort geen zwaard te hebben.. 'nuff said En mickey hoeft geen bier te hebben. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 (bewerkt) Sonic hoort geen zwaard te hebben.. 'nuff said Volgens de renders op images.google wel EDIT: Ik zie net ook pas dat het groen niet zo'n goed idee was. Even aangepast: Bewerkt: 12 juni 2013 door supergtagamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.