Ironfist Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Beiden met paint binnenkort meer Reageren
Timos Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Als iedereen zo'n topic aan gaat maken, word het dan niet wat vol? Want als er 1 iemand begint, volgen er meer.. Reageren
Ironfist Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 De één showt zijn "mix" ofzo, de ander gewoon wat afbeeldingen Raten is niet echt nodig nee Noemt dit forum trouwens niet Sounds&arts? Reageren
Synchro Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Ik vind het mooi voor een Cartoon Man Het past toch bij je. Maar ik vind die bewegende veel mooier. Jij moet het weten he. Maar mag ik ook een Topic openen Goku Disigns doen? Ik heb nog een paar sigs voor dat over. Ik edit dan wel telkens een post dan moet ik niet posten. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Het is echt superknap gemaakt, nooit gedacht dat je dat met paint kon Reageren
Freestyle Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Je moet wel goed het overzicht over het plaatje kunnen houden. :o Dat heb je goed gedaan en je moet ook nog eens heel creatief zijn. Goed gelukt Reageren
Gino Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 :o wauw dat zou zo een brush kunnen zijn voor photoshop Reageren
Stino Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Opzich is et nie moelijk om te maken, gewoon lijnen naar de overkant trekken en zo heel de tijd doorgaan. Kzou er wel een brush van willen maken alleen kweeniet hoe et moet :angry: Reageren
Renne Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Je opent dit plaatje in photoshop en ga naar:bewerken-voorinstelling penseel definiëren. Dan geef je die brush een naam en kijk je bij je brushes en zie je dat hij er staat. Bewerkt: 15 juli 2005 door Renne Reageren
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Ik heb ook even iets gemaakt, ben alleen niet zo'n pro hier in. Zeg maar wat jullie ervan vinden . Bewerkt: 15 juli 2005 door Big Smoke Reageren
Froop Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Ik heb die van Iron als Brush gedaan, en hij is wel leuk. Vaandaar dat ik hem ook jou naam heb gegeven. Reageren
Ironfist Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Wauw, ik ben een brush :-) @Stino: echt prachtig @Big smoke: eveneens heel erg mooi deze heb ik grotendeels met de losse hand getekend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.