Jump to content

Desktop PC [400-450 euro]


MrIndependent

Recommended Posts

Budget: 400-450

Doel: School/Youtube/ Social Media / Spotify etc.

Merk pc of samengesteld: Beide.

Benodigde randapparatuur: -

SSD, ja of nee?: nee

Besturingssysteem: Windows 7 of 8

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geen

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: laten doen

Extra koeling (voor overklokken)?: nee

Bewerkt: door MrIndependent
Link to comment
Delen op andere websites

360 euro + 60 euro in elkaar zet kosten is 420 euro..

specs:

c47bf0695dfd7f417796f23f9dad502b.png

Onthoud dat je hier dus echt niks anders mee kan doen dan internetten en alles wat daar bij hoort.. Dit is echt het laagste wat je ongeveer kunt krijgen..

Bewerkt: door GTA_Michael
Link to comment
Delen op andere websites

360 euro + 60 euro in elkaar zet kosten is 420 euro..

specs:

c47bf0695dfd7f417796f23f9dad502b.png

Onthoud dat je hier dus echt niks anders mee kan doen dan internetten en alles wat daar bij hoort.. Dit is echt het laagste wat je ongeveer kunt krijgen..

is zelf in elkaar zetten heel moeilijk? En is dit systeem beter als de Aspire X c 100
Link to comment
Delen op andere websites

360 euro + 60 euro in elkaar zet kosten is 420 euro..

specs:

c47bf0695dfd7f417796f23f9dad502b.png

Onthoud dat je hier dus echt niks anders mee kan doen dan internetten en alles wat daar bij hoort.. Dit is echt het laagste wat je ongeveer kunt krijgen..

is zelf in elkaar zetten heel moeilijk? En is dit systeem beter als de Aspire X c 100

In elkaar zetten is niet echt moeilijk nee, als je gewoon een video op youtube kijkt kom je al heel ver. ;)

Ja deze computer is een stuk beter dan de Acer.. ;)

Edit: Als je het niet erg vind om Windows zelf te downloaden en te installeren. En zelf in elkaar te zetten kan ik een computer in elkaar zetten die een stuk beter is. ;)

Bewerkt: door GTA_Michael
Link to comment
Delen op andere websites

In elkaar zetten is niet echt moeilijk nee, als je gewoon een video op youtube kijkt kom je al heel ver. ;)

Ja deze computer is een stuk beter dan de Acer.. ;)

Edit: Als je het niet erg vind om Windows zelf te downloaden en te installeren. En zelf in elkaar te zetten kan ik een computer in elkaar zetten die een stuk beter is. ;)

Ik vind dat opzich niet erg probeer is een systeem te bouwen zonder windows en assembleerkosten?

Link to comment
Delen op andere websites

In elkaar zetten is niet echt moeilijk nee, als je gewoon een video op youtube kijkt kom je al heel ver. ;)

Ja deze computer is een stuk beter dan de Acer.. ;)

Edit: Als je het niet erg vind om Windows zelf te downloaden en te installeren. En zelf in elkaar te zetten kan ik een computer in elkaar zetten die een stuk beter is. ;)

Ik vind dat opzich niet erg probeer is een systeem te bouwen zonder windows en assembleerkosten?

Oké ben er mee bezig. Ik edit mn bericht als ik klaar ben.

EDIT:

73ff4106efa2e9301bedf7172f530eaf.png

435 Euro in totaal. (Inclusief 21% BTW)

Dit is al een stuk beter dan die andere. ;) Hier kun je zelfs bijvoorbeeld games zoals Minecraft enzo spelen.

Bewerkt: door GTA_Michael
Link to comment
Delen op andere websites

In elkaar zetten is niet echt moeilijk nee, als je gewoon een video op youtube kijkt kom je al heel ver. ;)

Ja deze computer is een stuk beter dan de Acer.. ;)

Edit: Als je het niet erg vind om Windows zelf te downloaden en te installeren. En zelf in elkaar te zetten kan ik een computer in elkaar zetten die een stuk beter is. ;)

Ik vind dat opzich niet erg probeer is een systeem te bouwen zonder windows en assembleerkosten?

Oké ben er mee bezig. Ik edit mn bericht als ik klaar ben.

EDIT:

73ff4106efa2e9301bedf7172f530eaf.png

435 Euro in totaal. (Inclusief 21% BTW)

Dit is al een stuk beter dan die andere. ;) Hier kun je zelfs bijvoorbeeld games zoals Minecraft enzo spelen.

En heb je niet een computer die goedkoper is met bijvoorbeeld AMD onderdelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan wel, maar wil je persee tussen de 400-450 euro of zo goedkoop mogelijk? Ik bedoel ik kan ook AMD onderdelen erin zetten. En dan kom je waarschijnlijk op 350 of iets in die richting. Wat wil je dan beter? Grotere hardeschijf of gewoon zo goedkoop mogelijk?

Bewerkt: door GTA_Michael
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef een tip ik draai dit systeem ook :

je wilt je kit halen bij alternate.

Ze hebben daar een upgrade kit van 224 euro - http://www.alternate...8/?tk=7&lk=4850

Ik raad deze aan omdat die onboard zowieso al heel sterk is en er onboard HDMI op zit usb 3.0 en blackops 2 op medium kan runnen.

Je zou wel de andere spullen erbij moeten nemen.

Maar die raad ik je aan vooral voor wat jij wilt gaan doen met je pc

En het extra voordeel hij is erg stil toen ik hem de eerste keer aan deed dacht ik dat ie nog uit was.

en je budget is 400-500 euro dus je hebt nog genoeg voor een hdd en andere spullen eventueel

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef een tip ik draai dit systeem ook :

je wilt je kit halen bij alternate.

Ze hebben daar een upgrade kit van 224 euro - http://www.alternate...8/?tk=7&lk=4850

Ik raad deze aan omdat die onboard zowieso al heel sterk is en er onboard HDMI op zit usb 3.0 en blackops 2 op medium kan runnen.

Je zou wel de andere spullen erbij moeten nemen.

Maar die raad ik je aan vooral voor wat jij wilt gaan doen met je pc

En het extra voordeel hij is erg stil toen ik hem de eerste keer aan deed dacht ik dat ie nog uit was.

en je budget is 400-500 euro dus je hebt nog genoeg voor een hdd en andere spullen eventueel

8GB Ram enz.. Heeft hij niet nodig. Als je er niet op gamed..

@MrIndependent. Ik dacht er net aan om er misschien een SSD in te zetten samen met die 1TB HDD? Dat kan waarschijnlijk wel als je AMD Processor neemt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan wel, maar wil je persee tussen de 400-450 euro of zo goedkoop mogelijk? Ik bedoel ik kan ook AMD onderdelen erin zetten. En dan kom je waarschijnlijk op 350 of iets in die richting. Wat wil je dan beter? Grotere hardeschijf of gewoon zo goedkoop mogelijk?

Ik heb hem het liefste zo goedkoop mogelijk en het budget is max 450, 500GB HDD is voldoende..

Ik heb nu zelf dit samengesteld? Is dit wat?

http://gyazo.com/d402ec891315aa15f1e97d019971eb47

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef een tip ik draai dit systeem ook :

je wilt je kit halen bij alternate.

Ze hebben daar een upgrade kit van 224 euro - http://www.alternate...8/?tk=7&lk=4850

Ik raad deze aan omdat die onboard zowieso al heel sterk is en er onboard HDMI op zit usb 3.0 en blackops 2 op medium kan runnen.

Je zou wel de andere spullen erbij moeten nemen.

Maar die raad ik je aan vooral voor wat jij wilt gaan doen met je pc

En het extra voordeel hij is erg stil toen ik hem de eerste keer aan deed dacht ik dat ie nog uit was.

en je budget is 400-500 euro dus je hebt nog genoeg voor een hdd en andere spullen eventueel

8GB Ram enz.. Heeft hij niet nodig. Als je er niet op gamed..

@MrIndependent. Ik dacht er net aan om er misschien een SSD in te zetten samen met die 1TB HDD? Dat kan waarschijnlijk wel als je AMD Processor neemt. ;)

maar ik game haast ook niet daarvoor heb ik me ps3 maar ik bedoel 8gb is tegenwoordig nodig zeker als je voor 2 a 3 jaar klaar wilt wezen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk je van zoiets? Ongeveer 425 euro voor een degelijk systeem waar je zelfs nog vele games kan mee spelen (en indien je dat echt niet van plan ben, koop dan een goedkopere videokaart). Boven die 425 euro komt wel nog een 15 euro voor een Optische drive, en dan eventueel nog een besturingssysteem, assemblagekosten en verzendingskosten.

Op het moment van schrijven heb je zelf wat samengesteld: dat ziet er in principe zeker niet slecht uit.

@mekane: 8 GB is iets dat je koopt in een high-end PC. Tegenwoordig kom je met 4 GB echt nog toe, en als het binnen enkele jaren nodig is voor meer: koop dan gewoon nog een 4 GB setje (dat je dan kan kopen voor een appel en een ei).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan wel, maar wil je persee tussen de 400-450 euro of zo goedkoop mogelijk? Ik bedoel ik kan ook AMD onderdelen erin zetten. En dan kom je waarschijnlijk op 350 of iets in die richting. Wat wil je dan beter? Grotere hardeschijf of gewoon zo goedkoop mogelijk?

Ik heb hem het liefste zo goedkoop mogelijk en het budget is max 450, 500GB HDD is voldoende..

Ik heb nu zelf dit samengesteld? Is dit wat?

http://gyazo.com/d402ec891315aa15f1e97d019971eb47

Ziet er goed uit. Kun je doen ja. ;)

@Mekane,

4GB Ram is genoeg als je niet gamed maar gewoon internet. Zelfs over 4 jaar..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...