ilkay98 Geplaatst: 14 juni 2013 Rapport Geplaatst: 14 juni 2013 (bewerkt) Ik heb voor gta sa cleo 3 geïnstalleerd met de cleo installer. maar telkens als ik het spel opstart staat er staat er: "gta sanandreas werkt niet meer„ voordat hij echt begint. Hoe komt dit en wat moet ik doen? MVG ilkay98 gta sa versie gedowngrade naar v1.00 EU Bewerkt: 16 juni 2013 door ilkay98 Reageren
Megadreams Geplaatst: 15 juni 2013 Rapport Geplaatst: 15 juni 2013 Heb je toevallig al andere mods geïnstalleerd? En welke installer heb je hiervoor gebruikt? Reageren
ilkay98 Geplaatst: 15 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2013 Heb je toevallig al andere mods geïnstalleerd? En welke installer heb je hiervoor gebruikt? ja ik heb ook andere mods geïnstalleerd en ik heb de cleo 3 installer gebruikt, van de site: cleo library . Reageren
Megadreams Geplaatst: 16 juni 2013 Rapport Geplaatst: 16 juni 2013 Het is mogelijk dat deze mods conflicten veroorzaken met cleo 3. Probeer ze eens te verwijderen of het op een cleane installatie uit te proberen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.