Jump to content

msn. betalend?

Recommended Posts

Geplaatst:

vanaf 1 augustus zal msn messenger betalend worden v r de mensen die dit bericht niet d rsturen aan acht mensen in jou contactpersonenlijst, dit is geen grap. (kijk maar op www.msn.com) Wanneer je dit bericht verzonden hebt aan 8 contactpersonen zal je messenger-ic ntje blauw worden.

----------

zou dit echt zijn?

ik kreeg dit toegestuurd via msn!!

Geplaatst:

OMG geloof je dit nu echt? Dit is gewoon een flauwe grap van een zielige nerd zonder hobby.

Anders kreeg je wel een mail van msn zelf slimpie

Geplaatst:

Ik kreeg dit bericht ook van 2 klasgenoten,ik had hier ook een topic over gemaakt maar er was er al een.(onzin forum).

Dit is pure onzin.

Nog zo'n bericht maar dan wat netter geschreven:

Vanaf 1 augustus zal MSN alleen toegang geven aan betalen de mensen. Dit is geen grap, kijk op www.msn.nl Iedereen die betaald krijgt 500 mb opslag ruimte, en kan een bijlagen van 20 mb ontvangen en verzenden. Het zal niet duur wezen (€300,-) per jaar. Aan jou de keus ! Zie voor meer info www.msn.nl.

Geplaatst:

Slotje (HOAX)

PS: Een hoax (letterlijke vertaling: een grap, een fopperij) is een elektronische mail met daarin een valse informatie en een aanmoediging aan het adres van de bestemmeling om het verkeerde nieuws verder rond te sturen. We zien vandaag de dag meer en meer internetgebruikers die mails uit hun inbox versturen (of forwarden) zonder de juistheid van de inhoud ervan te checken. Het enige doel van een hoax bestaat erin een maximum aantal gebruikers voor de gek te houden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...