Jump to content

[V] GTA V Radio Contest: Reactietopic


thebig

Recommended Posts

Ik vond het een ongelovelijk leuk contest! Echt helemaal mijn ding! Super! Ik weet niet of er een award is voor 'Contest van het jaar' maar dan gun ik dit contest zeker weten de titel!

Gefeliciteerd Die Hard!

Omdat ik op vakantie ging moest ik ook opdracht 5 maken, voor de geintreseerden:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    18

  • thebig

    15

  • Faenty.

    12

  • Foreigner97

    11

Na mijn zure tweede plaats bij de Wie is de Mol?-forumeditie is het toch wel heel fijn om hier de overwinning binnen te slepen. Complimenten gaan ook uit naar Silverbyte en Bassieboy35! Natuurlijk wil ik ook 3L1077, NandroDavids, Thundercover, Foreigner97, Pwned., Dippie94 en thebig bedanken voor de organisatie, het zat allemaal prima in elkaar. :D

Oh, en voordat ik het vergeet, iedereen die op mijn radiostation gestemd heeft (of zich daarvan heeft onthouden in de eerste vier rondes zodat ik in de finale belandde): ontzettend bedankt! Ook al wisten jullie niet dat ik erachter zat en jullie niet 'echt' op mij stemden.. In ieder geval een blijk van waardering voor mijn inzendingen, en daar ben ik blij mee. :)

Tot slot nog een verzoekje aan de organisatie: zouden de stemresultaten van de opdrachten openbaar gemaakt kunnen worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Via deze weg wil ik Die Hard nogmaals feliciteren met het winnen van deze leuke contest. Alle andere deelnemers wil ik bedanken voor hun deelname, omdat we zonder jullie nooit zo'n goed lopende contest hebben kunnen organiseren.

Ik heb met 'folle nocht en wille' (Fries voor: veel zin en plezier) aan deze contest gewerkt, van het bedenken tot het jureren. Ik mag er vanuit gaan dat mijn 'collega's', waarmee ik deze contest op heb gezet, deze mening delen. Alle lof ook voor alle betrokkenen die deze contest tot en succes hebben gemaakt.

@Die Hard; Alle uitslagen worden opgesnord en op volgorde gezet. Deze worden zo spoedig mogelijk bekend gemaakt ;)

Ja hoor, Foreigner was me weer voor :puh:

Bewerkt: door Dippie94
Link to comment
Delen op andere websites

Tot slot nog een verzoekje aan de organisatie: zouden de stemresultaten van de opdrachten openbaar gemaakt kunnen worden?

Als het goed is worden die ook nog gepubliceerd, dus stay tuned. :D

Ja hoor, Foreigner was me weer voor :puh:

:sigaar:

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Die Hard met je overwinning! :) Verder complimenten voor alle deelnemers voor de mooie inzendingen. En bedankt aan mijn collegae van Sans Scrupules voor de goede organisatie van deze leuke contest! :tu:

Het is jammer dat ik niet bij de playlist-ronde kwam, want daar had ik me het meest op verheugd, maar lekker stiekem post ik mijn lijst alsnog. Enjoy!

Sounds of Magic (VGM):

  • 1. - djpretzel -
    (Earthbound)
  • 2. - Celtic Woman -
    (Endless Ocean: Blue World)
  • 3. - Michiru Yamane -
    (Castlevania: Curse of Darkness)
  • 4. - Jeremy Soule ft. Asja -
    (Guild Wars 2)
  • 5. - Christophe Héral -
    (Beyond Good & Evil)
  • 6. - Skotein ft. John Streese - "Cerulean City (Orchestra)" (Pokémon Red & Blue)
  • 7. - Yoko Kanno -
    (Napple Tale: Arsia in Daydream)
  • 8. - Jonathan Coulton -
    (Portal 2)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Tot slot nog een verzoekje aan de organisatie: zouden de stemresultaten van de opdrachten openbaar gemaakt kunnen worden?

Als het goed is worden die ook nog gepubliceerd, dus stay tuned. :D

Die staan nu in het hoofdtopic. Daar is een mooi overzicht van alle inzendingen per ronde en de stemresultaten. Een hele klus om die lay-out goed te krijgen, moet ik zeggen. Telkens als je iets verandert, springen er een heleboel dingen weer naar hoe ze niet moeten staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had echt niet verwacht dat Die Hard de Radio Nowhere had gemaakt. Ik vond de radio erg mooi, leuke en creatieve commerical maar ook gewoon top! Gefelliciteerd, Die Hard! :tu:

Ook wil ik op deze forumpost de leiding bedanken die deze Radio Contest heeft gemaakt. Het was echt een fantastische contest en het was gewoon heel erg cool dat jullie met zijn allen dit hebben kunnen maken. Ook wil ik de deelnemers bedanken. Het was geweldig om te zien hoe creatief jullie waren! Oh en NandroDavids nog.. Ik had echt niet verwacht dat jij die radio had. Ik had verwacht dat je Radio Coco had :$

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...