Michael Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Geplaatst: 18 juni 2013 De beste radio word dus voorgesteld aan Rockstar Games, dan moet je maar hopen dat hij erin komt haha Reageren
Nyltje Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Geplaatst: 18 juni 2013 De beste radio word dus voorgesteld aan Rockstar Games, dan moet je maar hopen dat hij erin komt haha Lijkt me idd geinig.The Big en Silverbyte bedankt voor de extra uitleg! Trouwens, nu ik het begrijp: Leuk contest! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 Toffe eerste ronde Ik ben niet zo'n held als het om ontwerpen gaat, dus ik zal denk ik extra m'n best moeten doen op de andere drie onderdelen. Reageren
thebig Geplaatst: 23 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 Tja, stijl is ook gewoon maar één woordje, dus veel gaat dat niet veranderen aan je inzending. Natuurlijk kan dat wel gevolgen hebben in latere rondes. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 Tja, stijl is ook gewoon maar één woordje (...) Wat als ik daar nou Progressive Indie Rock wil neerzetten? Reageren
Faenty. Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 Tja, stijl is ook gewoon maar één woordje (...) Wat als ik daar nou Progressive Indie Rock wil neerzetten? Diskwalificatie (Dit is een grapje en dus niet serieus bedoeld. Maar dat had u, slimme Nandro, natuurlijk wel door.) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 Ooh ik kijk al uit naar al de andere inzendingen. Ik ben al aan het nadenken over de mijne! Het ontwerpen van de banner zal ook wel niet mijn sterkste punt zijn... Ik ga eerlijk zijn. Maar kom, amuseren zal ik me wel. Reageren
Michael Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Geplaatst: 24 juni 2013 (bewerkt) Paint en Pixrl zijn erg moeilijke applicaties om mee te ontwerpen - maar ik heb er al zin al! :-) Bewerkt: 24 juni 2013 door Extreem Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Geplaatst: 24 juni 2013 (bewerkt) Paint en Pixrl zijn erg moeilijke applicaties om mee te ontwerpen - maar ik heb er al zin al! :-) Ik haat dat programma zo erg.. Mag je niet met Powerpoint werken, dat heeft iedereen toch wel op z'n pc?Moet de radionaam en slogan trouwens in het Engels? Of maakt dat niet uit? Bewerkt: 24 juni 2013 door nyltje Reageren
thebig Geplaatst: 24 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2013 Aangezien we niet expliciet hebben bijgezet in welke taal de naam/slogan moet zijn, mag je aannemen dat alles mag. Een Afghaanse titel is dus even goed als een Engelse. Je moet enkel bedenken wat het meest toegankelijke is en wat het meeste stemmen gaat krijgen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Geplaatst: 24 juni 2013 Een beetje zoals de politiek waar het niet om je standpunten draait maar om de manier hoe je die brengt. Pixlr is misschien niet het beste programma voor iedereen, maar het is toegankelijk voor iedereen en met een beetje zoeken heb je alles wel door. Aangezien radiozenders normaal ook geen banners hebben met enorm veel effecten, speciale belichting en veel rommel die rondzweeft zal Pixlr of Paint wel goed genoeg zijn om iets simpel in mekaar te rammen. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Geplaatst: 24 juni 2013 Nog een belangrijke vraag: wordt er gelet op realisme of op fantasie? Ik bedoel, is het de bedoeling om een radiostation te maken dat logischerwijs in de setting van GTA V past? Qua muziek en andere inhoud? Of zou ik het bij wijze van spreken over 19e eeuwse bambuco-composities kunnen maken? Reageren
Faenty. Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Geplaatst: 24 juni 2013 Nog een belangrijke vraag: wordt er gelet op realisme of op fantasie? Ik bedoel, is het de bedoeling om een radiostation te maken dat logischerwijs in de setting van GTA V past? Qua muziek en andere inhoud? Of zou ik het bij wijze van spreken over 19e eeuwse bambuco-composities kunnen maken? De jury treedt niet bij alle rondes op dus jij moet bedenken wat de meeste stemmen zal krijgen Reageren
SpacyColours Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Geplaatst: 24 juni 2013 Nog een belangrijke vraag: wordt er gelet op realisme of op fantasie? Ik bedoel, is het de bedoeling om een radiostation te maken dat logischerwijs in de setting van GTA V past? Qua muziek en andere inhoud? Of zou ik het bij wijze van spreken over 19e eeuwse bambuco-composities kunnen maken? De jury treedt niet bij alle rondes op dus jij moet bedenken wat de meeste stemmen zal krijgen Oké maar of het daadwerkelijk in GTA V zou passen maakt op zich dus niet uit? Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Geplaatst: 24 juni 2013 (bewerkt) Pixlr is misschien niet het beste programma voor iedereen, maar het is toegankelijk voor iedereen en met een beetje zoeken heb je alles wel door. Aangezien radiozenders normaal ook geen banners hebben met enorm veel effecten, speciale belichting en veel rommel die rondzweeft zal Pixlr of Paint wel goed genoeg zijn om iets simpel in mekaar te rammen. Dat is het hem juist, met Powerpoint kan dat niet, je kan wel net zoals bij Pixlr de kleur veranderen, maar ik vind Pixlr heel onhandig en ik ben steeds bezig met zoeken naar tools en bij Powerpoint doe ik gewoon een klikje hier en een klijkje daar en dan is het klaar. Ik haat dat programma zo erg.. Mag je niet met Powerpoint werken, dat heeft iedereen toch wel op z'n pc? Bewerkt: 24 juni 2013 door nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.