Jump to content

[V] GTA V Radio Contest: Reactietopic


thebig

Recommended Posts

Oké maar of het daadwerkelijk in GTA V zou passen maakt op zich dus niet uit?

Wel, de bedoeling is dat je een radiostation ontwerpt dat in GTA V verwerkt zou kunnen worden. Voor de rest ligt de keuze totaal bij jou, zoals Pwned. al een beetje aangaf. Je kunt een station met country-muziek of een tweede Radio Los Santos maken: dat past immers prima in V. Als je echter met een compleet andere stijl komt, vind ik dat juist leuk. Wellicht kun je zelf aangeven hóe dat in GTA V zou passen: laat je fantasie het werk maar doen! :)

Maar bij deze ronde, zoals je inmiddels weet, ligt de keuze in de handen van het publiek: zij bepalen of je door bent.

Het gaat er om dat je radiostation leuk en origineel genoeg is, en dat je zo tracht de meeste stemmen te verwerven voor jouw station.

Pixlr is misschien niet het beste programma voor iedereen, maar het is toegankelijk voor iedereen en met een beetje zoeken heb je alles wel door. Aangezien radiozenders normaal ook geen banners hebben met enorm veel effecten, speciale belichting en veel rommel die rondzweeft zal Pixlr of Paint wel goed genoeg zijn om iets simpel in mekaar te rammen.

Dat is het hem juist, met Powerpoint kan dat niet, je kan wel net zoals bij Pixlr de kleur veranderen, maar ik vind Pixlr heel onhandig en ik ben steeds bezig met zoeken naar tools en bij Powerpoint doe ik gewoon een klikje hier en een klijkje daar en dan is het klaar.

Ik haat dat programma zo erg.. Mag je niet met Powerpoint werken, dat heeft iedereen toch wel op z'n pc?

Ik zal het aan de rest van de organisatie voorleggen. We laten je het zo snel mogelijk weten. :)

Oh, en buiten dat kun je ook Paint gebruiken. Ik neem aan dat je daar wel mee aan het werk kunt?

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    18

  • thebig

    15

  • Faenty.

    12

  • Foreigner97

    11

Nyltje, het liefst blijven we op Pixlr en Paint. Wellicht vind je Pixlr geen fijn programma, maar daarvoor is Paint dus een alternatief: iedereen kan wel wat maken met Paint.

Mag een logo ook 200x500 zijn of alleen 500x200?

Mag beide wel. Het gaat erom dat we een maximaal aantal pixels behouden.

In het algemeen nog even, voor de mensen die het niet hebben gelezen in de regels:

Het logo dient maximaal 500x200 of 200x500 pixels te zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, het wordt niet direct gecontroleerd. We nemen aan dat jullie als deelnemers wel sportief genoeg zijn om jullie aan de regels te houden. Er zullen wel sancties staan op het niet nakomen van de regels, maar ik hoop en neem aan dat dat niet gebeurt.

Daarnaast zien we het uiteraard wel als het er te 'moeilijk' uitziet. De bedoeling van die regel m.b.t. de programma's is dat het voor iedereen mogelijk wordt om een degelijk logo te maken. Dat kan best eenvoudig zijn.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe word eigenlijk gecontroleerd dat het in één van die programma's is gemaakt?

Niet, maar we vertrouwen op jullie.

Komt er en piccaso kunstwerk uit gaan we ook wel even vraagtekens zetten, en als we er achter komen dat andere programma's zijn gebruikt zullen er helaas maatregelen genomen moeten worden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, klinkt logisch. smile3.gif Misschien een kleine tip om in zulke gevallen een printscreen van het beeldscherm te vragen, maar zoals jullie al zeggen zou dat waarschijnlijk niet nodig zijn.

Eerlijk gezegd geloof ik wel dat iedereen sportief genoeg is om dat niet te doen, we kunnen alles gaan controleren maar dat zou imo een beetje ten koste gaan van mensen die het wel eerlijk doen (dan moeten ze printscreen maken, dat dan weer opslaan, en dan uploaden ipv alleen het plaatje zelf te moeten uploaden)

Link to comment
Delen op andere websites

Mag je wel van een normaal plaatje een render maken?

Wat bedoel je precies? Dat je een plaatje van het internet mag plukken om te gebruiken in je logo? Dat mag, zolang je het uiteraard subtiel houdt. Met een cowboyhoed je country-zender verduidelijken mag uiteraard, maar houd het beperkt.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel van een plaatje met een witte achtergrond, naar een plaatje zonder achtergrond waardoor je het witte niet ziet.

Zou je vraag op zo een manier kunnen formuleren dat iedereen het zou kunnen begrijpen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...