Jump to content

[V] GTA V Radio Contest: Reactietopic


thebig

Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    18

  • thebig

    15

  • Faenty.

    12

  • Foreigner97

    11

Nou, ook ingestuurd.. ben toch wel erg benieuwd naar de andere inzendingen nu, kunnen we het stemtopic al rond middernacht verwachten (als iedereen op tijd instuurt) of wordt het tot morgen wachten? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zeg je inderdaad wat. Als iedereen op tijd instuurt, wat naar hoe het nu lijkt zeker niet het geval gaat worden, wordt het topic stipt om 12 uur geopend.

We zullen nog precies moeten beslissen wat er gaat gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Meteen een vraagje:

In het stemtopic staat het volgende:

Verder hoop ik dat het voor zichzelf spreekt dat deelnemers niet voor zichzelf mogen stemmen, noch extra accounts mogen aanmaken om op zichzelf te stemmen. Anders zullen jullie problemen krijgen met respectievelijk de jury en de crew.

Betekent dit dat deelnemers überhaupt geen stem mogen uitbrengen, of dat we niet vóór onszelf mogen stemmen bij opdrachten waarbij je de beste moet uitkiezen? Bij deze stemronde moet je immers de slechtste kiezen en stem je dus tegen en niet voor..

Link to comment
Delen op andere websites

Meteen een vraagje:

In het stemtopic staat het volgende:

Verder hoop ik dat het voor zichzelf spreekt dat deelnemers niet voor zichzelf mogen stemmen, noch extra accounts mogen aanmaken om op zichzelf te stemmen. Anders zullen jullie problemen krijgen met respectievelijk de jury en de crew.

Betekent dit dat deelnemers überhaupt geen stem mogen uitbrengen, of dat we niet vóór onszelf mogen stemmen bij opdrachten waarbij je de beste moet uitkiezen? Bij deze stemronde moet je immers de slechtste kiezen en stem je dus tegen en niet voor..

Dat is idd een beetje vaag, wie gaat er nou op zichzelf stemmen, op de slechtste. :puh: Nja, ik heb wel gestemd en ik zal die verwijderen als we hierop antwoord hebben gekregen.

Even iets anders: ik weet niet of Spacy heeft ingezonden, maar je zit anders meteen welke hij heeft gemaakt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jup.

Ik zal het maar op de vakantie steken, maar ik heb een vergissing gemaakt in de datum. Je hebt tot woensdag 3 juli om te stemmen. Eerst en vooral dacht ik dat juni 31 dagen duurde en daarna heb ik ook nog eens fout geteld. Ik ga het zo verbeteren in de beginpost.

Link to comment
Delen op andere websites

Even iets anders: ik weet niet of Spacy heeft ingezonden, maar je zit anders meteen welke hij heeft gemaakt. :puh:

Hmmm, echt? :puh:

Ik denk dat ik wel weet welke van Phoenyxar is. ^^ Maar ja, we zullen aan het eind van de contest te horen krijgen of we het goed hebben. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben toch wel zeer benieuwd naar een verklaring omtrent het exact hetzelfde noemen van je radiostation, en dan ook nog eens bijna dezelfde muziekstijl. :puh:

Kennelij hadden beide personen een project met de naam begonnen, en ze vonden het beide een goede naam voor het station. Er is hier verder niks verdachts mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...