NandroDavids Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Als je dat zonder Photoshop doet maar met Paint of Pixlr, lijkt het me dat dat wel mag ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Als je dat zonder Photoshop doet maar met Paint of Pixlr, lijkt het me dat dat wel mag ja. Dit dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 Nou, ook ingestuurd.. ben toch wel erg benieuwd naar de andere inzendingen nu, kunnen we het stemtopic al rond middernacht verwachten (als iedereen op tijd instuurt) of wordt het tot morgen wachten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 29 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 Daar zeg je inderdaad wat. Als iedereen op tijd instuurt, wat naar hoe het nu lijkt zeker niet het geval gaat worden, wordt het topic stipt om 12 uur geopend. We zullen nog precies moeten beslissen wat er gaat gebeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 Foutje in het stemtopic: woensdag, 2 juli 2013, 23u59. Ik neem aan 3 juli óf dinsdag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 Meteen een vraagje: In het stemtopic staat het volgende: Verder hoop ik dat het voor zichzelf spreekt dat deelnemers niet voor zichzelf mogen stemmen, noch extra accounts mogen aanmaken om op zichzelf te stemmen. Anders zullen jullie problemen krijgen met respectievelijk de jury en de crew. Betekent dit dat deelnemers überhaupt geen stem mogen uitbrengen, of dat we niet vóór onszelf mogen stemmen bij opdrachten waarbij je de beste moet uitkiezen? Bij deze stemronde moet je immers de slechtste kiezen en stem je dus tegen en niet voor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 Tof overigens dat er zo veel (mooie) inzendingen zijn gekomen. De concurrentie is blijkbaar groot, en dat maakt 't alleen maar leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 Meteen een vraagje: In het stemtopic staat het volgende: Verder hoop ik dat het voor zichzelf spreekt dat deelnemers niet voor zichzelf mogen stemmen, noch extra accounts mogen aanmaken om op zichzelf te stemmen. Anders zullen jullie problemen krijgen met respectievelijk de jury en de crew. Betekent dit dat deelnemers überhaupt geen stem mogen uitbrengen, of dat we niet vóór onszelf mogen stemmen bij opdrachten waarbij je de beste moet uitkiezen? Bij deze stemronde moet je immers de slechtste kiezen en stem je dus tegen en niet voor.. Dat is idd een beetje vaag, wie gaat er nou op zichzelf stemmen, op de slechtste. Nja, ik heb wel gestemd en ik zal die verwijderen als we hierop antwoord hebben gekregen.Even iets anders: ik weet niet of Spacy heeft ingezonden, maar je zit anders meteen welke hij heeft gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 30 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 Hoe het er staat neosyp: je mag niet voor jezelf stemmen. Eigenlijk steekt die regel niet zo nauw want ik zou niet inzien.waarom je voor jezelf zou stemmen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 (bewerkt) Je mag dus stemmen als deelnemer behalve op jezelf? (Ik zou niet weten waarom je op jezelf zou stemmen, maar goed..) Bewerkt: 30 juni 2013 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 30 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 Jup. Ik zal het maar op de vakantie steken, maar ik heb een vergissing gemaakt in de datum. Je hebt tot woensdag 3 juli om te stemmen. Eerst en vooral dacht ik dat juni 31 dagen duurde en daarna heb ik ook nog eens fout geteld. Ik ga het zo verbeteren in de beginpost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 Even iets anders: ik weet niet of Spacy heeft ingezonden, maar je zit anders meteen welke hij heeft gemaakt. Hmmm, echt? Ik denk dat ik wel weet welke van Phoenyxar is. ^^ Maar ja, we zullen aan het eind van de contest te horen krijgen of we het goed hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 Ik ben toch wel zeer benieuwd naar een verklaring omtrent het exact hetzelfde noemen van je radiostation, en dan ook nog eens bijna dezelfde muziekstijl. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 Ik ben toch wel zeer benieuwd naar een verklaring omtrent het exact hetzelfde noemen van je radiostation, en dan ook nog eens bijna dezelfde muziekstijl. Kennelij hadden beide personen een project met de naam begonnen, en ze vonden het beide een goede naam voor het station. Er is hier verder niks verdachts mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 Je stemt jezelf weg als je op jezelf stemt, je kan beter stemmen op een goede concurrent () Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.