Nyltje Geplaatst: 22 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2013 (bewerkt) Mag nu elk lid stemmen en niet alleen (de jury)? Bewerkt: 22 juli 2013 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 22 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2013 (bewerkt) Iedereen mag stemmen. Nadat de stemming is gesloten gaat de jury kijken hoe die op zal treden, aangezien de kans groot is dat het stemmen zeer subjectief gebeurt. Dat betekent dat de impopulaire genres veel stemmen zullen krijgen (en dat de meest impopulaire genre uit de contest zou vliegen). Dat zou jammer zijn, want dan maakt niet elke genre evenveel kans op een overwinning. Dus: eerst gewoon stemmen, net als altijd (op de slechste inzending, weliswaar)! Bewerkt: 22 juli 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 22 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2013 Ik vind wel dat er een filmpje bij moet, want ik zou niet alle nummers steeds weer opnieuw zoeken. Ik denk zelfs dat sommige leden (ik moet eerlijk toegeven, zoiets doe ik ook) gaan stemmen op de stomste radio zender zonder een nummer te beluisteren. Sommige deelnemers zullen toch wel een filmpje ingestuurd hebben? Ik weet dat je maar vijf filmpjes mag per post, maar dan zet je alleen de link neer. Nu hoor ik je al weer zeggen: 'Ja, maar dan doet ie automatisch dat filmpje!' Ja dat klopt, maar dit kan je veranderen door http:// te veranderen in https://. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 22 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2013 Ik heb er over nagedacht de nummers klikbaar te maken (en dat ze dus naar het daadwerkelijke nummer leiden), maar het nadeel is dan wel dat je niet altijd de versie krijgt die de inzender wellicht voor ogen had. Ik zal het in ieder geval in de groep gooien, bedankt voor je feedback! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 22 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2013 Ik zou alle links erbij doen om de reden van de vorige reactie, desnoods stuur je de deelnemer een pb met de vraag of dat de nummers zijn die die gene wenst. Ik denk ook zo en ik denk dat elke puber zo denkt en jullie weten hoeveel actieve pubers hier op het forum zitten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 22 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2013 Bij dezen zijn alle nummers klikbaar en leiden direct naar het nummer zelf, zodat jullie als stemmers makkelijker kunnen stemmen. Nyltje, hartelijk dank voor je feeback; hier kunnen we wat mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2013 Wanneer komt het stemtopic van deze ronde? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2013 Tot onze spijt is de eerstvolgende stemronde even uitgesteld omdat we ten tijde van de deadline niet alle inzendingen binnen hadden. De contest wordt zo spoedig mogelijk hervat, onze excuses. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2013 Nou is de nieuwe stemronde geplaatst, maar tot wanneer kan er gestemd worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2013 (bewerkt) Foutje van onze kant, maar uiteraard kun je een week stemmen. Het zal zo snel mogelijk vermeld worden in het desbetreffende topic, bedankt voor je opmerking! Snel genoeg? Absoluut, perfecte service. Bedankt Bewerkt: 9 augustus 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2013 Foutje van onze kant, maar uiteraard kun je een week stemmen. Het zal zo snel mogelijk vermeld worden in het desbetreffende topic, bedankt voor je opmerking! Snel genoeg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2013 Wanneer de stemperiode is afgelopen ben ik op vakantie, diezelfde dag vertrek ik nog en ga voor één week weg. Hoe zit dat met afwezigheid van deelnemers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2013 Dat hebben we vaker meegemaakt (en dat is nu ook het geval met Nyltje), maar geen nood: daar is een simpele oplossing voor. Wij kunnen jou van te voren de volgende (tevens de laatste) opdracht geven, en vervolgens doe jij hem en je levert hem in. Jij gaat dan op vakantie, en wij regelen de rest. Ben je door, dan hebben we je opdracht al binnen. Ben je niet door, is dat spijtig, maar doen we verder niets meer met je opdracht. Ik zal je wel even een PB'tje sturen. Als iemand anders nog gebruik wil maken van bovenstaande regeling: stuur iemand van de organisatie maar een PB'tje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Succes iedereen! Ben benieuwd wie er gaat winnen, alle inzendingen zijn wat mij betreft wel de hoofdprijs waard, het was lastig kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2013 Ik heb goed gekeken naar de laatste ronde en ik mag met trots zeggen dat er hele leuke commericals tussen zitten! Succes allen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.