Jump to content

Let's stream - San Andreas


Dutchy3010

Recommended Posts

GTAForum naam: Big Boss

Twitch naam: Vince0789

Link naar Twitch profiel: http://www.justin.tv/vince0789

GTA's: SA, SA-MP, misschien IV, wellicht V en mogelijk ook live Pawn scripting sessies.

Mijn Twitch profiel linkt momenteel nog door naar justin.tv omdat ik daar (blijkbaar?) al een account had. Ik heb een supportje ingediend dus hopelijk is dat snel opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

Zaterdag 22 juni omstreeks 15:00 zal ik een livestream doen in San Andreas. Deze zal opgevuld worden door jullie zelf! Jullie zullen namelijk de mogelijkheid krijgen om via de twitch chat (die beschikbaar is op elke livestream) missies voor te stellen die ik moet uitspelen. Dit zal ik op een zo snel mogelijke manier trachten te doen. Op die dag zal ik een 2de beeldscherm aansluiten zodat ik continue de stream en de chat in het oog kan houden.

Datum stream: 22 juni

Tijd stream: 15:00

Game: GTA

Titel: GTA San Andreas: Live Missions: Siggestion Round

Doormiddel van een mission selector zal ik in staat zijn om elke missie die jullie voorstellen te doen.

Herinnering, de chat hier op het forum zal gebruikt worden om de suggesties te geven dus niet langer de chat van twitch.

De stream zal vandaag beginnen om 15:00.

EDIT: Aangezien Twitch offline is zal de stream doorgaan via Justin.tv. (Klik hier)

EDIT 2: Stream is afgelopen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTAForum naam: Foreigner97

Twitch naam: Foreigner97

Link naar Twitchprofiel: Voila

GTA's: SA, IV, TLaD, op termijn V

Ik zit nog wel een beetje in de testfase: de streams verlopen nog niet helemaal vlekkeloos wat betreft de kwaliteit.

EDIT: Dankzij Venzio werkt het streamen prima, echter is de kwaliteit danzij mijn miserabele internetkwaliteit niet zodanig dat het fijn is om er naar te kijken. Voorlopig geen livestreams dus, helaas. Ik probeer z.s.m. beter internet te regelen, so stay tuned.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Over een kwartiertje ga ik verder met het verzamelen van de unieke voertuigen uit het spel. Ik ben nu aanbeland bij de comprehensive proof Boxville en FCR 900 uit de missie T-Bone Mendez. Om het eerste voertuig te bemachtigen heb ik al een dertigtal pogingen ondernomen. Wil je me dus zien falen, dan is dit je kans. Klik hier voor mijn livestream.

Edit: Krijg SA vreemd genoeg niet opgestart. Telkens ik bij het laadscherm kom loopt mijn hele PC vast. Livestream zal helaas voor een volgende keer zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Over een kwartiertje ga ik verder met het verzamelen van de unieke voertuigen uit het spel. Ik ben nu aanbeland bij de comprehensive proof Boxville en FCR 900 uit de missie T-Bone Mendez. Om het eerste voertuig te bemachtigen heb ik al een dertigtal pogingen ondernomen. Wil je me dus zien falen, dan is dit je kans. Klik hier voor mijn livestream.

Edit: Krijg SA vreemd genoeg niet opgestart. Telkens ik bij het laadscherm kom loopt mijn hele PC vast. Livestream zal helaas voor een volgende keer zijn.

GTA San Andreas weer aan de praat gekregen. Bij deze ga ik nu dus verder met hetgeen ik gisteren wilde doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...