-Matthijs- Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Geplaatst: 18 juni 2013 Lol, toch 15 minuten. Op de middelbare was de Wiki ook vaak het mikpunt van grappen en grollen, die duurden dan hoogstens een paar minuten. Maar goed, bedankt iedereen! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Geplaatst: 18 juni 2013 Een terechte keuze, inderdaad. Van harte gefeliciteerd -Matthijs-, veel plezier en succes toegewenst met je nieuwe functie! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Geplaatst: 18 juni 2013 Ga je me nu vertellen dat je ook een pagina voor Gtaforum had aangemaakt? Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Geplaatst: 18 juni 2013 Ga je me nu vertellen dat je ook een pagina voor Gtaforum had aangemaakt? Nee, die leidde naar de wikipagina van 'Draken'. Reageren
.Levi. Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Geplaatst: 18 juni 2013 Heel veel succes en plezier met je nieuwe functie, -Matthijs-! Dik verdiende promotie. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2013 Ga je me nu vertellen dat je ook een pagina voor Gtaforum had aangemaakt? Nee, die leidde naar de wikipagina van 'Draken'. Haha, toch stiekem even bij de geschiedenis van die pagina opgezocht (klik). Kon niet geloven dat Spacy dat echt gedaan had, dacht aan Firebug of iets dergelijks. Geniaal. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Geplaatst: 19 juni 2013 Wel leuk, Graphics heeft nu een rode, een blauwe en een paarse; variatie is belangrijk Van harte -Matthijs-, en veel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.