Hanneswasco Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2013 Dat is moeilijker dan ik dacht, nog nooit gespeeld. Ik heb toch al een prachtige score van 3 kunnen halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2013 Yihaa...Edit:nog even verder met het balletje gespeeld: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2013 Challenge #7: RC Bandit RaceLooptijd: 25/10/13 - 10/11/131 1: wegens een afwezigheid in week 45 is de looptijd iets langer dan gewoon. Uitslag 1ste: Svenie: 4 punten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2013 Jullie hebben - vooralsnog - nog tot zondag om in te zenden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 2:22 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2013 Challenge #8: Vice City Street Racer #1: Terminal VelocityLooptijd: 10/11/13 - 24/11/13Savegame Uitslag 1ste: Hanneswasco: 4 punten 2de: thebig: 3 punten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2013 De grootste rotrace van VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2013 Ik vind het nog een leuke race, alleen die lantaarnpalen zijn hier wel een PITA. 0:44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Challenge #9: Trail By Dirt Looptijd: 24/11/13 - 8/12/13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2013 Challenge #10: Snelste tijd bij Chopper Checkpoint - Vice Point Looptijd: 17/12/13 - 31/12/13 Ik was dit topic even uit het oog verloren wegens omstandigheden. Excuses hiervoor. Dit zal de laatste challenge van 2013 zijn, en daarmee voorlopig de laatste challenge die in dit topic wordt gegeven. Begin volgend jaar wordt (zoals gepland) de winnaar bekend gemaakt. Grijp je laatste kans en doe mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 25 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2013 1:31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Bedankt voor je inzending! Bij dezen is ook challenge 10 gesloten; voorlopig de laatste challenge. Binnenkort volgt de uitslag en wordt alles geüpdatet (recordboek en de ranglijst in de OP). Dank aan iedereen die deel heeft genomen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2014 De uitslag! Onder het mom van beter laat dan nooit, volgt hierbij de uitreiking van de prijsjes aan de winnaars.De winnaar, met 22 punten:Op de tweede plaats, met 15 punten:En vervolgens de derde plaats, met 10 punten:Met dank aan @Cabyon voor de banners!De hoofdpost en het recordboek zijn inmiddels geüpdatet. Bedankt voor jullie inzendingen, en wie weet tot een volgende serie challenges. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2014 Gefeliciteerd, winnaars! VC is niet echt mijn ding, dus heb ik niet zo actief deelgenomen aan deze reeks mini-challenges. Bedankt voor de organisatie, Svenie en Foreigner! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2014 Winnaars, gefeliciteerd! Organisatoren, bedankt voor het organiseren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.