Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Oké, let's begin!

Moeilijkheidsgraad: Middel

1)Open een document (ctrl + N) 400 x 400

2) Filter -> Render -> Lens Flare doe dit 2x zodat het er zo uitziet:

sphere1.jpg

3) Duplicate die layer en ga naar: Edit -> Transform -> Flip Horizontal en de Blending mode op Lighten zodat je dit hebt:

sphere2.jpg

3B) Merge down je layer.

4) Filter -> Sketch -> Chrome en deze opties: detail:9 smoothness:5.

5) Geef het nu een kleurtje, ik gebruik: 200 Hue en 100 Saturation.

6) Filter -> Distort -> Wave en gebruik deze settings:

sphere3.jpg

7) Duplicate die layer en dan Filter -> Distort -> Twirl zet hem op 300.

8) Duplicate nu die layer weer en doe dan: Edit > Transform > Flip Horizontal en de blending mode op Lighten en merge down (CTRL + E)

9) Zet nu ook die blend mode op Lighten. [Je kan nu stoppen dan heb je dit: maar je kan ook doorgaan.]

sphere4.jpg

10) Ga nu naar: Filter > Distort > Polar Coordinates en vink Rectangular to Polar aan. Merge die layers.

Dit is mijn resultaat:

timosmooi7zo.jpg

Hoop dat het lukt :)

  • 5 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

grappig

ffffffffffffffffffffffffffffff.jpg

ik zag er een poppetje in

omdat ik het fout had gedaan

Bewerkt: door Mpp
Geplaatst:

Tut is volledig geripped qua plaatjes alleen heeft hij zijn resultaat anders en is het vertaald.

Dit topic gaat gewoon op slot. Vroeger was de regel van rippen er nog niet, en waren de regels allemaal erg onduidelijk (er waren niet echt regels..)

Goed gevonden -supremecars-.

Daarom closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...