NicolaB Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Geplaatst: 20 januari 2016 (bewerkt) Ik zou zeggen: Sir_Ballas, plaats een beter plaatje. Er moet een redelijke mate van herkenbaarheid in zitten. Dit plaatje van een paar pixels is meer gok- & postboostwerk á la stamkroeg, dan daadwerkelijk duidelijk identificeerbare stukken inzitten van deze auto (die je kan raden wegens goede kennis v.d. game). Veel voertuigen hebben iets indentieks, waardoor het mogelijk is om het voertuig te raden, ga het weer niet te moeilijk maken dat er 10 mogelijkheden zijn. De bedoeling is dan weer dat een persoon het voertuig probeert te raden. Om de vergelijking te maken: ipv Maak soortgelijke foto's: deze is van jezelf van een paar jaar terug: Bewerkt: 20 januari 2016 door NicolaB Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Geplaatst: 20 januari 2016 Denk het niet. Ik kan wel een tip geven: Phoenyxar heeft in de uurt gezeten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Geplaatst: 20 januari 2016 Maar ik heb dan ook wel al bijna elke voertuigklasse laten voorbijkomen... Steed? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Geplaatst: 20 januari 2016 Nee. Denk police bus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.