Phoenyxar Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Hopelijk is deze lastiger: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Correct, volgende voor Ymosky! Reageren
Ymosky Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Hopelijke is deze nog lastiger: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Misschien de.. Prison Bus? Reageren
Ymosky Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Misschien de.. Prison Bus? helaas! Reageren
Ymosky Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Police Stinger? Helaas, ook fout! Hoe zit het trouwens met die 3 posts/dag? daar zit ik met deze post al aan, maar zo kan ik niet meer zeggen of er eentje goed of fout is, als er nog reacties komen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Hoe zit het trouwens met die 3 posts/dag? daar zit ik met deze post al aan, maar zo kan ik niet meer zeggen of er eentje goed of fout is, als er nog reacties komen. In principe kan je ook je bericht bewerken of meerdere reacties tegelijk behandelen. Of gewoon een dagje wachten. De regel is er eerder als richtlijn als je er één keer eens over zit is dat geen groot probleem, het is eerder om tegen te gaan dat iemand 100 pogingen na elkaar doet of dat 2 personen continu op elkaar antwoorden en het een groot spamtopic wordt. Ik zou graag een poging doen, maar ik ben helemaal geen voertuigkenner dus heb geen flauw benul wat dat voertuig moet zijn. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Hmm hmm, Sentinel? Ja herken niet direct iets! :o Reageren
Ymosky Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Hmm hmm, Sentinel? Helaas, die is fout! Is dat niet de F620? En die is ook niet goed! Ik denk dat ik hem dit keer toch iets te moeilijk heb gemaakt! zal ik een hint geven? of het plaatje iets groter maken? of maak ik dan juist het spelletje minder leuk? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Tampa? Wilde gok. Reageren
Ymosky Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Tampa? Helaas fout! Ik zal proberen een hint te geven: Brucie Kibbutz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.