Phoenyxar Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2014 Eveneens geen Schafter, jullie negeren de hints! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2014 Vapid Fortune? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2014 Solair? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2014 Geen van beiden. Ik zou toch echt maar eens alle hints naast mekaar leggen als ik jullie was! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2014 Raden maar! :o Dat kleurenpalet doet me denken aan de JDM versie van de Feroci. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 (bewerkt) Tampa? Nog 131 voertuigen over. Bewerkt: 23 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Geen Tampa! Dat kleurenpalet doet me denken aan de JDM versie van de Feroci. Kleur is correct, maar het voertuig niet, helaas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Emperor Habanero? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Marbelle? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Geen van beide volgen de hints, helaas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Dundreary Virgo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 (bewerkt) Die kleur.... TBOGT Police Stinger? 128 over... Bewerkt: 23 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Geen Virgo en ook geen Police Stinger. Wederom, kijk naar alle hints! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Rhapsody? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Ring dinge ding ding, inderdaad een Rhapsody! Volgende voor Tommy-Vercetti! Een van de weinige voertuigen die in bordeaux kan spawnen, mogelijk het kleinste voertuig van heel IV, pas te krijgen in TLaD en teruggekeerd in V. Oorspronkelijk had ik een afbeelding gemaakt waar de R en H te zien waren, maar ik dacht: "Ach, zo moeilijk kan het zonder niet zijn..." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.