Renne Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb ook de nl versie ik zal het even uit leggen. -Klik op de penseel tool of B. -Dan ga je naar je lijst met penselen. -Dan klik je op het rechterpijltje bovenaan en kies je penselen laden. -Zoek dan je brushes op waar ze je hebt opgeslaan en dubbelklik erop en klaar is kees. Bewerkt: 18 augustus 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 Oke ... bedankt ... ik ga het proberen ... nu hopen dat het me zelf ook lukt Mooie tut hoor resultaat komt hier onder Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hoidatwastimmi Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 sorry voor dikke bump van een 4 jaar oud topic :$ Maar alle afbeeldingen zijn weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 sorry voor dikke bump van een 4 jaar oud topic :$ Maar alle afbeeldingen zijn weg Dat komt doordat het PhotoBucket account van de topicstarter op non-actief gesteld is. Hierdoor zijn de afbeeldingen van hun server verdwenen, waardoor je deze dus ook niet meer kunt bekijken. Je kunt eventueel navragen of iemand de afbeeldingen ergens heeft opgeslagen, maar ik geef het weinig kans aangezien Silverwing al een geruime tijd niet meer actief is op GTAForum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.