batt-ass-maddervakker Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 De missie van Big Smoke ( Wrong Side of The Tracks ) lukt mij elke keer niet man. <_< Mijn wijze voor het behalen van de missie was om boven de brug te w8ten en precies de motor zo recht als de rails te zetten en daarna gewoon vol gas te geven om op die trein te komen. Maar het probleem is dat ik niet kan afstappen om hun te poppen. En ik kan hun ook niet om rijden want de trein kantelt op en neer en dan glij ik naderhand uit waardoor de missie faalt. Kan iemand mij helpen??? :unsure: ps: ik speel hem op de PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Blijf altijd bij de kop van de trein en zo rechts mogelijk van de rails, zodat Big Smoke makkelijk de Vagos neer kan schieten. Anders schiet Smoke steeds tegen de trein aan i.p.v de mannetjes . Had je ook al in de walktrough gekeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denjos Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 zo is hij ook bij mij gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 * Klik * Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TackleBerry Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 niet opgeven...ik heb een vriend van mij die pc versie heeft ermee moeten helpen van de zesde keer lukte de laatste meter voor de brug schoot smoke door de vagos zijn hoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Wacht hem op met een ak-47 en schiet alle gastjes ervannaf je staat niet op je brommer maar naast de tunnel Zo issie mij gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ongeveer één rails ertussen houden. Dan schiet Big Smoke niet de hele tijd tegen de trein aan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 De missie van Big Smoke ( Wrong Side of The Tracks ) lukt mij elke keer niet man. <_< Mijn wijze voor het behalen van de missie was om boven de brug te w8ten en precies de motor zo recht als de rails te zetten en daarna gewoon vol gas te geven om op die trein te komen. Maar het probleem is dat ik niet kan afstappen om hun te poppen. En ik kan hun ook niet om rijden want de trein kantelt op en neer en dan glij ik naderhand uit waardoor de missie faalt. Kan iemand mij helpen??? :unsure: ps: ik speel hem op de PC Maar je hoeft niet met je motor op de trein te springen he? Want dat bedoel je toch? :blink: Het slimste is gewoon om aan de rechterkant van de trein te gaan rijden, en niet te dicht bij de trein rijden, dan kan Big Smoke de Vagos niet goed raken... kijk wel uit voor opkomende treinen, auto's enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTApimp Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ja idd je hoeft helemaal niet op de trein te komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 maar het kan wel zo is het mij na 20 keer gelukt. ik ging na het stuk dat je hoger moet ga je een klein bruggetje over die naar de overkant leid. daar komt de trein onderdoor en dan spring je erop. dan stap je af en schiet je met je ak47/m4/minigun allesoverhoop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.