Gta Ripper Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Geplaatst: 22 juni 2013 Dus Silverbyte en ik zitten al een aantal dagen te praten over het maken van een collabje, vandaag hadden we beiden eindelijk tijd! Mijn deel: Silverbyte's deel: Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Geplaatst: 22 juni 2013 Misschien de bedoeling, maar bij de rechtse vrouw zie je echt een lijn..? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 22 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2013 Misschien de bedoeling, maar bij de rechtse vrouw zie je echt een lijn..? Het is precies dezelfde vrouw. Het was trouwens wel de bedoeling. Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Geplaatst: 22 juni 2013 Misschien de bedoeling, maar bij de rechtse vrouw zie je echt een lijn..? Het is precies dezelfde vrouw. Het was trouwens wel de bedoeling. Natuurlijk is het dezelfde vrouw, maar ik moest wel duidelijk maken welk beeld van de twee vrouwen ik bedoelde. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 Fraai jongens, zeer fraai! Belichting en de focus op één kleur zijn uitmuntend. Tijdje ook niet meer gezien in signatures, die spiegeling. Mijn enige twee kritiekpuntjes zijn het formaat en de bubbles. Qua formaat ben ik nog behoorlijk old fashioned, dus de hoogte en breedte moeten in balans zijn. In deze signature is de hoogte net iets té. Verder hebben de bubbles te veel textuur, alsof je onder de microscoop organismen aan het bekijken bent. Ik denk dat het beter staat als de bubbles meer 'doorzichtig' zijn. Niettemin is dit een hele toffe collab geworden jongens, ik hoop op meer fraais van jullie! Reageren
Michael Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 (bewerkt) Ik vind beide inzendingen erg mooi omdat er heel veel blauw in zit. Jammer genoeg vnd ik de streep bij de twee vrouwen afschuwelijk en moet dan maar ook iemand uitkiezen want er is tenminste een de mooiste. Als ik de mooiste mag uitkiezen voor mezelf zou dat Gta Ripper zijn. Een inzending om op trots te zijn! Bewerkt: 23 juni 2013 door Extreem Reageren
Nissan Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 Michael 't is de bedoeling dat je slechts reageert op de laatste. Het is een collaboratie... Mooi resultaat jongens! Ook al was die streep wel de bedoeling, ik vind 't toch niet echt staan. Voor de rest kudo's naar Silverbyte voor het toevoegen van de belichting op het gezicht van de vrouw, heel erg mooi gedaan. Al in al een prachtplaatje jongens! Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 Ik vind beide inzendingen erg mooi omdat er heel veel blauw in zit. Jammer genoeg vnd ik de streep bij de twee vrouwen afschuwelijk en moet dan maar ook iemand uitkiezen want er is tenminste een de mooiste. Als ik de mooiste mag uitkiezen voor mezelf zou dat Gta Ripper zijn. Een inzending om op trots te zijn! Gta ripper ft. Silverbyte is niet Gta ripper vs Silverbyte En ja, ook ik snap de betekenis achter die streep niet echt, vind het ook niet zo goed staan. Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 Allereerst wil ik benadrukken dat het nooit verkeerd is om te experimenteren. Zo'n streep (apart stuk) in een signature kan namelijk heel mooi staan. Het is mooi, maar in dit geval vind ik het niet van toegevoegde waarde in jullie collab. Het formaat van de signature had naar mijn mening anders gekund. Het rechter (gekopieerde) deel weglaten en meer van het linkergedeelte laten zien. Het voelt dan meer als een geheel, wat tevens fijner kijkt (beter oogt). Dat neemt niet weg dat jullie beide uitstekend werk hebben geleverd. Een goed gecreëerde basis door Gta Ripper, met een aantal mooie effecten en lichtpunten. Gevolgd door Silverbyte die alles heel netjes afwerkt. Je hebt daarbij goed gekeken naar het licht en op een juiste manier gespeeld met de ruimte van de signature, door deze op te vullen met abstracte bubbels. Al met al een geslaagde collaboratie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.