GTA-FTW Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2013 Hallo ik heb een vraag.Werkt gta san andreas van steam ook met samp?Ik heb al gta san andres maar me laptop heeft geen cdrom Dus werkt steam gta san andreas ook met samp? >>> Door VWO-er: Ik heb je topictitel iets beter geformuleerd en je topic verplaatst naar het juiste forum <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2013 Om modificaties te gebruiken moet je je GTA San Andreas downgraden naar versie 1. Aangezien het niet mogelijk is om op een legale manier de Steam-versie van GTA San Andreas te downgraden naar versie 1, kan je dus ook geen SA:MP spelen. De enigste manier om SA:MP (of andere mods) te spelen is door GTA San Andreas in een winkel te kopen, waarbij een DVD mee geleverd wordt. Die kan je namelijk wel downgraden naar versie 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-FTW Geplaatst: 25 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2013 Das wel jammer want me laptop heeft geen cdrom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2013 Het is wel degelijk mogelijk, al moet je nogal wat omwegen maken. Ik heb zelf een disc versie dus ik kan je geen precieze instructies geven, maar op het Steam forum staat vast wel een uitleg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-FTW Geplaatst: 26 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Bedankt ik ga denk ik niet heel erg veel samp spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2013 Kan wel gewoon, ik heb het ook gedaan Gewoon even deze instructie volgen: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1336083 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.