GuitarGuy666 Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2013 Hallo mensen, Ik heb de ECG onlangs opgericht, en ik wil graag een sa-mp server. Ik ben zelf niet goed in scripten, dus ik vroeg me af of iemand een server voor mij kan maken. Reageer even in dit topic, en dan zullen we samen verder discusseren via PB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2013 er zijn honderden topics met een soort gelijke vraag. allemaal zonder resultaat. conclusie: het antwoord is nee. en het zal nooit ja worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2013 Dan zal ik het maar zelf moeten doen :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2013 Harde wereld . Maar het zelf leren heeft veel meer voordelen. ik zou zeggen begin hier http://www.gtaforum.nl/topic/101202-pawn-master-tutorial-list/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2013 Bedankt kan ik ook scripten op linux? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2013 Wat je beter kunt doen is een gratis script downloaden vanaf: sa-mp.com (forums) en dat dan aanpassen. Ik wil je best helpen maar dan moet je wel sturen wat voor een gamemode je wilt (doe maar via PM). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Bedankt kan ik ook scripten op linux? De compiler werkt enkel op Windows maar de server kan je uiteraard zonder problemen op Linux draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
7daan71 Geplaatst: 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2013 Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent naar een scripter maar ik wil je wel helpen waar ik kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.