Silverbyte Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Geplaatst: 25 juni 2013 Eerbetoon aan de in september 2011 overleden DJ Mehdi, producer onder de vleugels van het legendarische Ed Banger Records. Origineel: klik Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Vette sig. Persoon is goed gerenderd, en de effecten om de persoon heen passen er prima bij. Ik vind de blur er omheen interessant, hij pakt goed uit naar mijn mening. De lichtinval is prima, maar ik snap wel niet wat het lichtgeblurde woord ''OVE'' linksboven betekent. In z'n algemeen een tof werkje, Jort! Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Vette sig. Persoon is goed gerenderd, en de effecten om de persoon heen passen er prima bij. Ik vind de blur er omheen interessant, hij pakt goed uit naar mijn mening. De lichtinval is prima, maar ik snap wel niet wat het lichtgeblurde woord ''OVE'' linksboven betekent. In z'n algemeen een tof werkje, Jort! Ik denk dat je de L niet goed ziet, dat er LOVE staat. Reageren
Michael Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Er staan inderdaad een klein stukje van de L erop. Love Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.