peter-de-gekste Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 hallo mensen..wisten jullie dat als je naar de shooting range in ammu nation gaat en dan weer weg gaat dat je kogels dan verdubbeld zijn??(dit geld niet voor elk wapen en je zult sommige wapens kwijtraken bv. als je een desert eagle hebt dan zal dit een gewoon pistool worden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Was al lang bekend (voor mij dan) Gebruik de zoekfunctie of de walktrough want een topic openen hoeft niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Voor meerder mensen waren het bekend, ik heb het zelfs ontdekt. maarja, nu weten de anderen het dus ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Wis ik al hoor.Dus niet de enige. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Voor meerder mensen waren het bekend, ik heb het zelfs ontdekt.maarja, nu weten de anderen het dus ook Heb jij het ontdekt? :blink: Ik dacht dat het al eerder ontdekt was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Heb jij het ontdekt? Ik dacht dat het al eerder ontdekt was Ik heb het niet ontdekt en vertelt, ik heb het zelf ontdekt zonder de topic te lezen waar het is stond ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Heb jij het ontdekt? Ik dacht dat het al eerder ontdekt was Ik heb het niet ontdekt en vertelt, ik heb het zelf ontdekt zonder de topic te lezen waar het is stond ~! Oooh zo Ik dacht dat je bedoelde dat jij het had ontdekt en het hier op het forum had verteld :rolleyes: Edit: 500ste Bericht! Waah! :lol: Bewerkt: 15 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Oooh zo Ik dacht dat je bedoelde dat jij het had ontdekt en het hier op het forum had verteld Nah.... volgensmij wat dit al bekent toen ik er nog niet was. Vraag is beantwoord: was dus al bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.