gtaissuper Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Eigenlijk komt dit voor mij prima uit. Ik moet vrijdag nog naar school voor een alles beslissende toets en dan is het beter dat ik me niet laat afleiden door op GTAGames of op de WikiGTA te kijken. (Hoe leuk het ook is.) Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Een kwartiertje zonder GTAF, dat zal ik wel overleven. Top dat dit gebeurt, dan zitten we voorlopig weer goed. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Betekent dit dat de serverruimte vrijdagmorgen niet aangeveegd kan worden? *pakt poetsrooster* Ik denk het.. Met al die GB's en al dat cache over de vloer, wil niet per ongeluk het GTA IV forum op m'n stoffer en blik vegen... Ik ruil het wel even om dan met het middagprogramma. *zet "afstoffen WikiGTA homepage" op de ochtend, "aanvegen serverruimte" op de middag* Reageren
.Sharingan Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Kwartiertje ? Nog een fap dus. Reageren
Michael Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Zeer netjes dat je het meld, Joriz! Iedereen doet nu wel zo sarcastisch, maar als je net een bericht aan het typen bent, de website ligt eruit en je wacht tien minuten zonder verbetering te zien... Dat zou ik best irritant vinden! Niet het feit dat het er een kwartier uit ligt, maar wel dat ik niet weet dat het gebeurt en dat ik niet weet hoe lang het duurt voor de site weer online is. Daarnaast; geweldig dat er extra geheugen bij komt. Maakt de site sneller en kunnen sommige tools weer gebruikt worden. Top, Joriz! Inderdaad, maar ik heb er thuis nooit last van? Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Kwartiertje ? Nog een fap dus. Zo is het maar net! Reageren
Sublime Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Ik vind dat dit minimaal één maand van tevoren gemeld moet worden. Eigenlijk hoort dit soort onderhoud rond 4 uur op maandagochtend verricht te worden, zo is er een minimale impact. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Ik vind dat dit minimaal één maand van tevoren gemeld moet worden. Eigenlijk hoort dit soort onderhoud rond 4 uur op maandagochtend verricht te worden, zo is er een minimale impact. Waar doen je moeilijk over? Het is maar 15 minuten... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Ik denk ook niet dat Sublime het serieus bedoelde. Althans, dat hoop ik niet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Ik vind dat dit minimaal één maand van tevoren gemeld moet worden. Eigenlijk hoort dit soort onderhoud rond 4 uur op maandagochtend verricht te worden, zo is er een minimale impact. Als je erover wilt praten weet je me te vinden . Reageren
Joriz Geplaatst: 28 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Het geheugen is binnen 10 minuten bijgeprikt. Ik zal kijken of ik vanavond nog een fotootje online kan zetten. Reageren
Michael Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Komen er ook oude of nieuwe functies bij GTAForum? Reageren
Kloep Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Het geheugen is binnen 10 minuten bijgeprikt. Ik zal kijken of ik vanavond nog een fotootje online kan zetten. Ging dat maar zo makkelijk bij een mens, gewoon even wat geheugen bijprikken. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Ik heb er niks van gemerkt; ik zat met school in Walabi. Reageren
Joriz Geplaatst: 28 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Hier nog even de foto's: Alle bankjes zitten nu vol met geheugen De server zit weer goed in het serverrack tussen de andere servers De komende tijd zal ik nog wel wat tunen zodat al het geheugen efficiënter wordt gebruikt. Hiervan zal je als het goed is niet heel veel van moeten merken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.