ZombieSlayer Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Ik had zelf bedacht eens naar Used Products te gaan om wat zooi te verkopen, bleek dat je 18 moest zijn, dat wist ik niet, dus ja dat gaat van m'n lijstje af. Ik heb hier nog een nooit gespeelde Halo 4 liggen, voor de 360. En RDR Undead Nightmare voor de Ps3. En die wil ik verkopen. Maar ik weet niet hoeveel ik kan verwachten te krijgen van Gamemania. Weten jullie misschien hoeveel het ongeveer zou kunnen zijn? Nemen ze trouwens ook dingen als controllers aan? Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Je kan gewoon gaan vragen hoeveel je krijgt, maar ik denk niet dat je aan heel veel meer dan 15 euro moet denken. Reageren
Michael Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Jep, en dat ze dan 45 euro aan winst eraan verdienen Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 True! Achja, het is snel en gemakkelijk en je moet geen maand op een koper wachten. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Ik zal van te voren de prijs checken op een site als marktplaats, en dan kijken wat zij ervoor willen geven. Bieden ze veel te laag, dan moet je gewoon wat handelen Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Bij Gamemania valt niet over de prijs te handelen, hoor. Staat vast in de computer. Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Je kunt er fifa 08 voor een euro KOPEN, je wat krijg je er wel niet voor als je hem wilt wegdoen... Reageren
Nissan Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Je kunt er fifa 08 voor een euro KOPEN, je wat krijg je er wel niet voor als je hem wilt wegdoen... Wat lul jij nu? Vandaag in de winkel was FIFA 2008 te halen voor 7,99. Game Mania verkoopt geen games van een paar cent. Aan used games verdienen ze nog niet eens zoveel, als je er bij nadenkt dat van veel used games de prijs ook nog eens omlaag gaat als iets niet verkoopt. Ik vind 't zelf dan ook heerlijk om toch veel pareltjes te kunnen vinden voor een paar euro, die ook nergens meer te vinden zijn anders. Afhangend van hoe oud de game is (voor Assassins Creed wilden ze mij 2,50 geven, das de helft van de 5 euro waarvoor ze hem zelf zouden verkopen). Reageren
Michael Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 (bewerkt) Je kunt er fifa 08 voor een euro KOPEN, je wat krijg je er wel niet voor als je hem wilt wegdoen... Wat lul jij nu? Vandaag in de winkel was FIFA 2008 te halen voor 7,99. Game Mania verkoopt geen games van een paar cent. Aan used games verdienen ze nog niet eens zoveel, als je er bij nadenkt dat van veel used games de prijs ook nog eens omlaag gaat als iets niet verkoopt. Ik vind 't zelf dan ook heerlijk om toch veel pareltjes te kunnen vinden voor een paar euro, die ook nergens meer te vinden zijn anders. Afhangend van hoe oud de game is (voor Assassins Creed wilden ze mij 2,50 geven, das de helft van de 5 euro waarvoor ze hem zelf zouden verkopen). +1 voor Max Bewerkt: 27 juni 2013 door Extreem Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Je kunt er fifa 08 voor een euro KOPEN, je wat krijg je er wel niet voor als je hem wilt wegdoen... Wat lul jij nu? Vandaag in de winkel was FIFA 2008 te halen voor 7,99. Game Mania verkoopt geen games van een paar cent. Aan used games verdienen ze nog niet eens zoveel, als je er bij nadenkt dat van veel used games de prijs ook nog eens omlaag gaat als iets niet verkoopt. Ik vind 't zelf dan ook heerlijk om toch veel pareltjes te kunnen vinden voor een paar euro, die ook nergens meer te vinden zijn anders. Afhangend van hoe oud de game is (voor Assassins Creed wilden ze mij 2,50 geven, das de helft van de 5 euro waarvoor ze hem zelf zouden verkopen). Ik lul helemaal niet. De GM heeft een afdeling met used games, de gewone used games, 10-50 euro, en dan ligt er nog een rommelbak waar je o.a. FIFA 08, of 07, ik weet het niet van buiten en het boeit ook niet, voor een euro ofzo kan krijgen. Morgen neem ik wel een fotootje als The Last Of Us zal gaan halen. En die +1 was ook nergens voor nodig. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 >>> Door Bassieboy35: Zullen we het hier nog even gezellig houden en ontopic blijven? Voorbeelden zijn namelijk ook geen antwoord op de vraag.<<< Wat je kan doen is inderdaad de prijs een beetje schatten door op sites als Marktplaats te kijken, maar Marktplaats is zelf ook nog altijd een optie als de prijs je niet aanstaat die ze bieden. Zelf heb ik het niet eerder gedaan, maar ze zullen zeker je niet maximale prijs bieden. Als ze controllers aannemen weet ik niet, heb er geen ervaring mee. Reageren
Michael Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Je kunt er fifa 08 voor een euro KOPEN, je wat krijg je er wel niet voor als je hem wilt wegdoen... Wat lul jij nu? Vandaag in de winkel was FIFA 2008 te halen voor 7,99. Game Mania verkoopt geen games van een paar cent. Aan used games verdienen ze nog niet eens zoveel, als je er bij nadenkt dat van veel used games de prijs ook nog eens omlaag gaat als iets niet verkoopt. Ik vind 't zelf dan ook heerlijk om toch veel pareltjes te kunnen vinden voor een paar euro, die ook nergens meer te vinden zijn anders. Afhangend van hoe oud de game is (voor Assassins Creed wilden ze mij 2,50 geven, das de helft van de 5 euro waarvoor ze hem zelf zouden verkopen). Ik lul helemaal niet. De GM heeft een afdeling met used games, de gewone used games, 10-50 euro, en dan ligt er nog een rommelbak waar je o.a. FIFA 08, of 07, ik weet het niet van buiten en het boeit ook niet, voor een euro ofzo kan krijgen. Morgen neem ik wel een fotootje als The Last Of Us zal gaan halen. En die +1 was ook nergens voor nodig. Beetje arrogant doen? How pathetic.. >>> Door Bassieboy35: Laatste waarschuwing, dit soort dingen graag via PB afhandelen.<<< Reageren
Nissan Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Wat je kan doen is inderdaad de prijs een beetje schatten door op sites als Marktplaats te kijken, maar Marktplaats is zelf ook nog altijd een optie als de prijs je niet aanstaat die ze bieden. Zelf heb ik het niet eerder gedaan, maar ze zullen zeker je niet maximale prijs bieden. Game Mania betaald ongeveer de helft van de Marktplaats prijs, gezien ze die voor die prijs weer verkopen. Heb er ervaring mee . Reageren
ZombieSlayer Geplaatst: 27 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Volgens hun systeem zou ik voor Halo 4 16,15 krijgen lol. En laten we zeggen dat was niet het 'netto', het bleek een 16,15 waardebon te zijn die ik alleen bij hun kan gebruiken en 12.50 contact. Dat ging mooi niet door. Reageren
Basssss Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Ik vind het verhaal van de 1-euro FIFA 08 anders vrij logisch. Omdat FIFA zowat elk jaar uitkomt, kiest men de nieuwste FIFA altijd boven de vorige FIFA's. Het gebeurd vaak dat bij het uitkomen van zo'n nieuwe FIFA, mensen hun vorige FIFA's tweedehands gaan verkopen om deze nieuwste FIFA te kopen. Hierdoor groeit de voorraad van oude FIFA's heel erg snel en daar willen ze ook weer zo snel mogelijk vanaf, vandaar de lage prijzen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.