Jump to content

Vagos en Ballas na 100% storyline en map?


TheBro

Recommended Posts

Kunnen de Ballas en Vagos eigenlijk nog via een of andere manier zonder mods/cheats terug komen in het spel na het 100% beheersen van de map? Ik bedoel, als je ook de storyline en andere dingen hebt uitgespeeld? Verveel me nu een beetje op m'n 100% savegames...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is helaas onmogelijk, geloof ik. Eenmaal ze allemaal zijn uitgeschakeld, blijven ze weg.

Wat je kan doen is de storyline opnieuw gaan uitspelen tot je weer territoria kan overnemen of, als je daar geen zin in hebt, geloof ik dat er hier wel een paar savegames staan die je kan downloaden waar de territoria nog niet zijn overgenomen. Op je 100% savegames gaat dit helaas niet meer lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is geen mod, dat is een glitch. Dat had ik inderdaad vergeten. Als je een vliegtuig pakt en heel ver in één richting blijft doorvliegen, komen er steeds meer ganggebieden bij over heel SA. Je moet echter wel een tijdje vliegen. Handig daarbij kan zijn om een Shamal te nemen, naar een richting te vliegen, zo hoog mogelijk te gaan en dan de gastoets ingedrukt houden mbhv iets zwaar. De Shamal zal namelijk niet neerstorten op deze manier, normaal gezien. Dan kan je eventjes iets anders gaan doen terwijl je wacht. Controleer af en toe op de map of er extra territoria zijn bijgekomen. Wanneer je tevreden bent kan je of terug vliegen, of het vliegtuig laten neerstorten en verdrinken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is geen mod, dat is een glitch.

Owja idd, daar was ik even mee in de war.

Wanneer je tevreden bent kan je of terug vliegen, of het vliegtuig laten neerstorten en verdrinken.

Ik zou liever het laatste doen. :puh: Zorg dat je min. 15% relatie hebt met Katie Zhan, daardoor verlies je geen wapens en geld bij wasted. ;) Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...