GTAKevin023 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Hoi, Wat ik me nou eens afvraag he. Hoeveel mensen op deze wereld zouden gta V al gespeeld hebben. En dan heb ik het over mensen die bij Rockstargames werken. Game testers, hoge bazen/managers, weet ik veel. Misschien wat familie leden van Sam Houser en Dan Houser en natuurlijk Sam en Dan zelf ook. Zal gta V al door iemand uitgespeeld zijn? En hoeveel zou je ervoor geven om één van die mensen te zijn Beetje nutteloos topic, maar ik vraag het me gewoon af. Zijn er mensen die al gta V hebben gespeeld? Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Ik denk dat al ruim 1000 mensen GTA 5 hebben gespeeld, en dan denk ik de 'demo'-versie. Uitgespeeld denk ik 20 mensen, waaronder Dan en Sam. Ohja... Ik zou mijn ziel ervoor geven om GTA 5 nu al uit te spelen Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Ik ben nu niet zo hopeloos om er echt iets voor te geven, GTA is leuk, maar is mijn leven niet. Ik denk een stuk of 500, maar dat loopt dan uit van 5 minuten tot 50 uur. Reageren
Nissan Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Alle Rockstar medewerkers op hoofdkantoor, de Rockstar medewerkers in de rest van de branches (die verzorgen de demo's voor journalisten, die ze vaak ook mogen spelen), en ten slotte de gametesters. Toch al gauw een paar duizend man. Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Testers spelen de storyline niet, denk ik. Zij zijn er alleen om elke vierkant centimeter van de map te controleren op bugs. Ze krijgen doorgaans maar een heel klein stukje van de map te zien. Reageren
Venzio Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 (bewerkt) Testers spelen de storyline niet, denk ik. Zij zijn er alleen om elke vierkant centimeter van de map te controleren op bugs. Ze krijgen doorgaans maar een heel klein stukje van de map te zien. En wie controleert de bugs in missies dan? Ze spelen wel degelijk de storyline, alleen maar een klein deel dan. Bewerkt: 26 juni 2013 door Venzio Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Haha! Laten we over het exacte aantal niet te diep gaan discussiëren, ik denk dat het ongeveer het lijstje is van Haruhi hem wel compleet maakt. Wat het testen betreft; de storyline een verzameling van modules die apart getest worden heb ik eens begrepen, ik geloof uit een IV interview. Om niks vrij te geven over de inhoud. Dus ongeveer; - Pietje test een stukje map - Klaasje test wapen x - Kareltje test wapen y - Ina test functionaliteit van ingame gsm - Pablo test timing van gescripte reacties in de omgeving - Rachid test wat er stuk kan in gebouw A - James test de handling van voertuig Z Om kort te gaan; door een serie testers in stapjes de verschillende fascetten volgordelijk te laten spelen, krijg je je hele missie getest zonder dat de tester ervaart hoe het verhaal in elkaar zit. Zo worden in het bedrijfsleven ook processen getest. Enfin, ik denk dus 2754-komma-391 personen. Reageren
Michael Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Ik denk al paar duizend mensen, lijkt me geweldig om zo'n persoon te weten. Duurt nog maar 81 dagen dus dat is erg spannend. Wat zou ik ervoor doen, laat ik er maar ophouden dat ik niet dingen ga doen die netjes zijn om een tester te worden Reageren
SpacyColours Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Ik zou wel eens een behind the scenes willen zien, met hoe GTA gemaakt wordt! Reageren
Michael Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Ik zou wel eens een behind the scenes willen zien, met hoe GTA gemaakt wordt! Misschien zouden ze wel een documantaire ooit gaan maken, how they make GTA Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Ik zou wel eens een behind the scenes willen zien, met hoe GTA gemaakt wordt! Zal wel interessant kunnen zijn, maar dat zal uiteindelijk neerkomen op een hele hoop personen die naar schermen met cijfertjes en lettertjes staren (of in het geval van de modellers, polys) Weet niet hoelang dat boeiend gaat blijven Het testen van een game wordt door de meeste wat overschat denk ik, in feite ben je op een bughunt, meer dan dat je een game aan het spelen bent. Jacky's lijstje geeft dat mooi weer. Of het allemaal daadwerkelijk zo in zijn werk gaat is gissen, maar het zal er het dichtste op zitten dat we kunnen gokken. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Niet veel, om te voorkomen dat alles naar buiten slingert. Maar heel weinig mensen die de hele game hebben kunnen spelen, zo'n 200 denk ik. Voor de rest wat testers, maar als tester krijg je een missie aangewezen, en die moet je zo'n 50 keer spelen. Is echt geen pretje denk ik Alleen de belangrijke personen binnen R*, zoals Sam Houser, Dan Houser en Leslie Benzies, hebben de game volledig uitgeprobeerd Reageren
Dotz Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Ik zou wel eens een behind the scenes willen zien, met hoe GTA gemaakt wordt! Misschien zouden ze wel een documantaire ooit gaan maken, how they make GTA Dat zit er waarschijnlijk niet in, helaas.. R* laat bijna geen enkele journalist binnen in hun keuken, een documentaire lijkt me dan wel extreem onwaarschijnlijk.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.