Venzio Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Ik denk al paar duizend mensen, lijkt me geweldig om zo'n persoon te weten. Duurt nog maar 81 dagen dus dat is erg spannend. Wat zou ik ervoor doen, laat ik er maar ophouden dat ik niet dingen ga doen die netjes zijn om een tester te worden Daarom zou je ook nooit een tester worden, een gametester is niet iemand die plezier heeft in het spel, die doet het (op dit moment) echt alleen hetzelfde. En waarom zou je zo'n persoon willen kennen? Die heeft in zijn contract duidelijk staan dat hij helemaal niets mag vertellen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Ik zou wel eens een behind the scenes willen zien, met hoe GTA gemaakt wordt! Misschien zouden ze wel een documantaire ooit gaan maken, how they make GTA Dat zit er waarschijnlijk niet in, helaas.. R* laat bijna geen enkele journalist binnen in hun keuken, een documentaire lijkt me dan wel extreem onwaarschijnlijk.. Tenzij er een journalist undercover gaat bij Rockstar om alles uit te zoeken. Reageren
Michael Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 (bewerkt) Ik zou wel eens een behind the scenes willen zien, met hoe GTA gemaakt wordt! Misschien zouden ze wel een documantaire ooit gaan maken, how they make GTA Dat zit er waarschijnlijk niet in, helaas.. R* laat bijna geen enkele journalist binnen in hun keuken, een documentaire lijkt me dan wel extreem onwaarschijnlijk.. Tenzij er een journalist undercover gaat bij Rockstar om alles uit te zoeken. Dan nog steeds zullen ze je strafrechtelijk vervolgen Bewerkt: 27 juni 2013 door Extreem Reageren
Venzio Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Ik zou wel eens een behind the scenes willen zien, met hoe GTA gemaakt wordt! Misschien zouden ze wel een documantaire ooit gaan maken, how they make GTA Dat zit er waarschijnlijk niet in, helaas.. R* laat bijna geen enkele journalist binnen in hun keuken, een documentaire lijkt me dan wel extreem onwaarschijnlijk.. Tenzij er een journalist undercover gaat bij Rockstar om alles uit te zoeken. Dan nog steeds zal je strafrechtelijk worden achtervolgd Je bedoelt strafrechtelijk vervolgen, niet achtervolgd hoop ik? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Daarom zou je ook nooit een tester worden, een gametester is niet iemand die plezier heeft in het spel, die doet het (op dit moment) echt alleen hetzelfde. En waarom zou je zo'n persoon willen kennen? Die heeft in zijn contract duidelijk staan dat hij helemaal niets mag vertellen. Inderdaad. Een tester heeft helemaal geen zin in spelen. Mensen die iets maken en/of tot in den treuren testen, gaan het spel echt niet leuk vinden om "zo" te spelen. Dat merk je al met modificaties maken: je maakt over het algemeen geen modificaties voor jezelf. Je bent het al zat nog voordat je het goed en wel gespeeld hebt. Neemt niet weg dat ik denk dat al héél veel mensen GTA V (deels) gespeeld hebben. En ook een hoop de gehele storyline. Missies moeten niet alleen worden getest op bugs, maar op zóveel meer. Sowieso of het een logisch en begrijpbaar verhaal is. Mensen die het verhaal maken, vinden het logisch. Maar of het op die manier ook goed in het spel wordt gezet dat je, zonder voorkennis, het gehele verhaal kunt volgen? Daarvoor moet je iemand zonder voorkennis het gehele spel laten spelen. Ik denk dat zelfs één of meerdere advocaten het spel spelen. Rockstar heeft nogal vaak dingen op het randje (persiflages e.d.), en dan is het handig om een advocaat erop te zetten. En die moet het wel meer dan één keer spelen... Daarnaast moet het gespeeld worden door mensen met verschillende game-niveau's. Dat lijkt me ook nog eens erg lastig: kijken wat het niveau van het spel is. Welke missies te moeilijk zijn, welke te makkelijk, of de opbouw goed is... Een fanatieke GTA speler moet het leuk vinden, maar het moet ook haalbaar zijn voor mensen die het nog nooit gespeeld hebben. De afwisseling tussen moeilijke en makkelijke missies, de afwisseling tussen "soort" moeilijkheid (sommigen vinden racen moeilijk, anderen vliegen, enzovoorts). Zeker mensen die nog nooit GTA gespeeld hebben, moeten helemaal "meegesleept worden", zodat ze steeds beter worden. Daarnaast moet elke missie afzonderlijk keer op keer gespeeld worden en elk hoekje van de map getest worden. Moet het speel gespeeld worden door mensen die ergens veel vanaf weten (als je dingen beweert die niet kloppen, bijvoorbeeld een bewering over het één of het ander), evenals door bijvoorbeeld geologen. Ik denk dat echt ontzettend veel mensen GTA V reeds gespeeld hebben... Reageren
SpacyColours Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Ik denk dat zelfs één of meerdere advocaten het spel spelen. Rockstar heeft nogal vaak dingen op het randje (persiflages e.d.), en dan is het handig om een advocaat erop te zetten. En die moet het wel meer dan één keer spelen... Nog een reden om advocaat te worden. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 (bewerkt) Ik denk dat zelfs één of meerdere advocaten het spel spelen. Rockstar heeft nogal vaak dingen op het randje (persiflages e.d.), en dan is het handig om een advocaat erop te zetten. En die moet het wel meer dan één keer spelen... Nog een reden om advocaat te worden. in Amerika(beetje ver ) Bewerkt: 27 juni 2013 door iwantgta5 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 De GTA makers zitten dan weer in Engeland gelukkig, dus wellicht dat je een rechtenstudie in London wel aan de slag mag voor Rockstar North. Goeie facetten Dutchy, toegankelijkheid, speelbaarheid en juridisch. Die had ik helemaal niet in het snotje. (Kwamen ook niet in dat artikel voor dunkt me ) Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 En dan moet je ook nog rekening houden dat het spel meerdere mogelijkheden biedt om een missie te doen, die ook allemaal getest moeten worden. Reageren
3L1077 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Idd, gelukkig dat het niet zo'n spel als Heavy Rain is met 72 triljoen verschillende keuzes. Wellicht zullen we tussen de 10-30 keuzes hebben, denk ik. Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Idd, gelukkig dat het niet zo'n spel als Heavy Rain is met 72 triljoen verschillende keuzes. Wellicht zullen we tussen de 10-30 keuzes hebben, denk ik. Ik bedoelde niet de keuzes, maar op ommige momenten un je wisselen tussen de 3 protagonisten, wat een andere ervaring geeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.