Silverbyte Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Origineel Wat mij betreft een van de beste dingen die ooit uit mijn vingers zijn voortgekomen. Ik hoor graag wat jullie er van vinden. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 (bewerkt) Dit moet als reclame gebruikt worden voor die shit. Je naam staat er ook mooi op! Bewerkt: 27 juni 2013 door SpacyColours Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Nice man, hadden we maar een Commercial Touch lopen op dit moment. Dit stijltje zou op een groot canvas ook erg gaaf staan. De sig is erg kleurrijk, alleen op sommige plekjes wel wat overbelicht. Daarnaast zie ik nog twee kleine groene delen op de achtergrond (linksboven en rechtsonder), die zou ik nog even wegwerken. Maar voor de rest ziet het er echt hartstikke goed uit, ga zo door! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Nice man, hadden we maar een Commercial Touch lopen op dit moment. Dit stijltje zou op een groot canvas ook erg gaaf staan. De sig is erg kleurrijk, alleen op sommige plekjes wel wat overbelicht. Daarnaast zie ik nog twee kleine groene delen op de achtergrond (linksboven en rechtsonder), die zou ik nog even wegwerken. Maar voor de rest ziet het er echt hartstikke goed uit, ga zo door! Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik wil nog wel toevoegen dat ik het contrast net ietsje te hoog vind liggen, dat zou wel iets minder mogen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.