Davedavy Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 Ik doe normaal nooit mee met een contest, maar dit is weer eens iets anders. So i'm in Vanwaar moeten de vakantie's worden doorgegeven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 Vakanties doorgeven is niet verplicht, maar om rekening te houden met de rest is het handig. Als volledige partij tegelijkertijd op vakantie zou zijn, zou dat ook weer niet zo handig zijn namelijk. Mocht je weten dat je de komende weken niet op vakantie gaat dan is er niets aan de hand, ga je dat wel, zouden mensen dat nog wel even kunnen doorgeven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 Ik wil meedoen, maar ben dan wel "Inactief"... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 Aanmelden kan in het inschrijvingstopic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2013 (bewerkt) Succes iedereen, ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen en welk team er gaat winnen! Bewerkt: 4 juli 2013 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2013 (bewerkt) Namens de andere leden van partij 3, partij 3 trekt zich bij deze terug. Bewerkt: 11 juli 2013 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2013 Ik heb alle partijplannen nog eens doorgelezen, om daarna weloverwogen te stemmen. PPC=Penitentiair Psychiatrisch Centrum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2013 Bassieboy35, het was een zeer originele contest, met naar mijn mening een terechte winnaar. PPC, van harte gefeliciteerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2013 Van harte gefeliciteerd aan PPC en VforV! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2013 Gefelliciteerd! Zeer orginele contest en hopen dat dit een herhaling vatbaar is ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2013 Jippie, we hebben gewonnen! Dank u, dank u! Ten eerste wil ik mijn mama bedanken! Sowieso een originele contest Bas, gefeliciteerd daarvoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2013 Gefeliciteerd met jullie welverdiende overwinning, PPC! Als lid van V for Five ben ik ook absoluut tevreden met de tweede plaats. Het was een erg leuke en originele contest, Bas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2013 Jippie, we hebben gewonnen! Dank u, dank u! Ten eerste wil ik mijn mama bedanken! Sowieso een originele contest Bas, gefeliciteerd daarvoor Mijn lerares Frans beweerde gisteren dat als ik ooit iets won, ik haar zou moeten bedanken. Hoewel ze slechter Frans praat als ik. Bij deze: bedankt meverouw Aerts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2013 Gefeliciteerd winnaars! Bas, een erg leuke, goede en originelen contest! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 4 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2013 Wat een eer, wat een eer. Ik wil graag Phoenyxar bedanken voor zijn inzet en niet te vergeten Pwned., die gedurende de contest geen vinger heeft uitgestoken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.