LonelyHowl Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Type: Groot plaatje, als het kan ook een sign. Stijl: Bloederig Grootte: Sign formaat Voorbeeld: http://i475.photobuc..._maulwurf08.jpg Tekst: Payback Is A Bitch (graag in een soort metaal lettertype) Rand: Bloed spetters Kleuren: Legerkleuren en rood (voor de bloedspetters) Render (optioneel): Niet van toepassing. Extra (optioneel): Als het lukt graag het voorbeeld hierboven en een plaatje van geld in elkaar zetten (het voorbeeld of geld dan transparant) Reageren
Michael Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Normaal ben ik bezig met .PNG, geen .JPG, ik zal dan maar afwachten als de anderen wat gaan doen Reageren
Nyltje Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 (bewerkt) Normaal ben ik bezig met .PNG, geen .JPG, ik zal dan maar afwachten als de anderen wat gaan doen Nu is ie .png: http://dw4.convertfi..._maulwurf08.png Bewerkt: 28 juni 2013 door nyltje Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 4 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Al weer bijna een week geleden, is iemand er al aan begonnen? Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 14 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Moet ik dan een nieuw topic aanmaken om de aandacht te krijgen?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Geplaatst: 14 juli 2013 Weet je wat, ik ga eens even kijken of ik iets voor je kan maken... Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 29 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Matthijs ben je al begonnen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Nee, geen tijd voor gehad. Kun je nog even een aantal dingen specificeren? Ten eerste: je wilt een groot plaatje. Hoe groot is groot? Ten tweede heb je een voorbeeld bijgevoegd, maar wil je ook exact dat van het voorbeeld (een vector headshot dus)? En ten derde: wat bedoel je met "een plaatje van geld in elkaar zetten"? Wil je bankbiljetten op de uiteindelijke signature of bedoel je iets anders? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.