Michael Geplaatst: 2 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2013 The Legend Of Zelda: The Wind Waker HD (Wii U). is al een tijdje uit. Is er een persoon die deze game heeft? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Ik heb geen WII U, dus heb de game zelf noet. Maar ik geloof dat het voor de fan's toch wel een mooie game is Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Ik heb een wii u, en wacht nog even met het kopen ervan. Er komen zo veel mooie games uit . Ghosts, BF4, AC4, Watch Dogs ed. Reageren
Michael Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Ik heb een wii u, en wacht nog even met het kopen ervan. Er komen zo veel mooie games uit . Ghosts, BF4, AC4, Watch Dogs ed. Watch Dogs was toch delayed naar 2014, of was dat een andere game? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 True, maar dat betekend niet dat het geen topgame is Reageren
Michael Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Ik heb enkele dagen geleden maar weer eens geprobeerd om het einde van Skysward Sword te spelen, echt.... Wat een ramp, het is echt zo moeilijk. Reageren
Shopke Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 (bewerkt) Zelda is toch echt jeugdsentiment! A Link to the past is en blijft de beste Zelda game ooit...! Welke Zelda games heb ik allemaal gespeeld en uitgespeeld: The Legend of Zelda (NES) - Uitgespeeld Zelda II: The adventure of Link (NES) - Uitgespeeld The Legend of Zelda: A Link to the past (SNES) - Uitgespeeld The Legend of Zelda: Link's Awakening (GBC)- Niet uitgespeeld The Legend of Zelda: Ocarina of time (N64) - Uitgespeeld The Legend of Zelda: The Wind waker (NGC) - Niet uitgespeeld The Legend of Zelda: The Twilight Princess (Wii) - Uitgespeeld En nog een Link op de Phillips CD-I (!), niet uitgespeeld overigens. Bewerkt: 21 januari 2014 door Shopke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.