Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi hoor, maar ik had wat anders verwacht toen ik op dit topic klikte :')

>>> Door Gta Ripper: Ik heb je persoonlijk aangesproken op deze reactie. Probeer je in het vervolg aan de regels te houden van de Graphics Showroom.<<<

Will do, boss.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Geplaatst:

Wel, welkom terug! icon_mrgreen.gif Prima sig hoor, helemaal als je al een tijdje niets meer gemaakt hebt. Oogt lekker rustig, niet te veel poespas. Ik zou echter nog wel even lichtjes met het contrast op de achtergrond spelen. Dat zorgt voor iets meer pit, wat beter staat bij je render. Een ander puntje is de tekst, die staat in mijn ogen beter naast of onder elkaar. Maar al met al prima gedaan!

Geplaatst:

Ik heb geen gevoelens in deze kunstwerk

Ook geen gevoel in je broekje?

Wel, welkom terug! icon_mrgreen.gif Prima sig hoor, helemaal als je al een tijdje niets meer gemaakt hebt. Oogt lekker rustig, niet te veel poespas. Ik zou echter nog wel even lichtjes met het contrast op de achtergrond spelen. Dat zorgt voor iets meer pit, wat beter staat bij je render. Een ander puntje is de tekst, die staat in mijn ogen beter naast of onder elkaar. Maar al met al prima gedaan!

Bedankt voor de tips! Zal er zeker eens naar kijken, of anders meenemen voor een volgend design. :)

Mooi hoor, maar ik had wat anders verwacht toen ik op dit topic klikte :')

Mijn welgemeende excuses dat ik niet heb kunnen voldoen aan je verwachtingen.
Geplaatst:

Leuke sig, leuk meisje. Het enige wat mij opviel is dat de tekst een beetje onduidelijk is en het lijkt alsof er Victorio staat.Prima werkje voor de rest, lekker rustig ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...