Froop Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) ik heb er ook 1 gemaakt maar met een andere brush en nog wat andere dingenhijs niet voor gtaforum want daarvoor issie te groot;) Geweldig. Vooral dat filmpje. En die van Timos is ook mooi. Wie is dat eigenlijk? hmm, wordt het door deze tut niet eens een nieuw lijstje voor watvindt men van deze signatures? Bewerkt: 14 juli 2005 door Froop Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb er ook 1 gemaakt maar met een andere brush en nog wat andere dingenhijs niet voor gtaforum want daarvoor issie te groot;) Geweldig. Vooral dat filmpje. En die van Timos is ook mooi. Wie is dat eigenlijk? hmm, wordt het door deze tut niet eens een nieuw lijstje voor watvindt men van deze signatures? Ja, wie wil het nieuwe lijstje maken? Ik wil graag de sig erin hebben die ik nu heb staan. Reageren
Froop Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Mijn nieuwe sig mag er dan ook in. Maar wie heeft hem als laatste gemaakt? Die had er wel mooie ingedaan. Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Maar wie heeft hem als laatste gemaakt?Die had er wel mooie ingedaan. Dat was Bjorn13, die had hem idd wel netjes gemaakt. Hij mag het nog wel een keer doen als hij wil. Reageren
Froop Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ik pm hem wel. Hij doet het. Bewerkt: 14 juli 2005 door Froop Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb de tut eens gedaan maar mijn Signature is niet echt gelukt. Ik ga hem nu nog een opnieuw proberen met een ander kleurtje. Ik vind deze ook al wat te donker. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Het lukt me maar niet om mijn Render Transperant te maken Heeft iemand een Tip? Reageren
.Levi. Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Pak je je magic-stick klik op het gedeelte wat je weg wilt hebben, nu zie je waarschijnlijk stippel lijntjes. Ga dan naar je gum en klik op magic-eraser. Daarna klik je binnen die stippel lijntjes met die gum. Zorg wel dat je daarna op de background layer staat om met je gum het weg de halen. Edit: Eerst klik je met je magic op het gedeelte wat je weg wilt hebben. Daarna ga je naar je gum en klik tussen die stippel lijntjes je ziet nu niet dat allesz weg is maar wel transperant bij je layer, kijk naar de rode pijl. Ga nu naar je background layer, en doe precies hetzelfde je ziet nu dat dat ook transperant is. Als je klaar bent sta op je bovenste layer en druk op ctr + E en alles is bij elkaar. Zo doe ik het altijd. Bewerkt: 15 juli 2005 door .Levi. Reageren
TubS Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 je moet wel de achtergrond helemaal weghalen en de layer duplicaten niet de background Reageren
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Bedankt Ga 't meteen proberen... Reageren
.Levi. Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Vraag dit soort dingen voortaan gewoon in het PhotoShop Q&A topic. Hier gaat het om sigs. Tips en andere dergelijke dingen over 'photoshop' doen we in het andere topic. Vragen over de tutorial van Slimm kan hier natuurlijk wel. Bewerkt: 15 juli 2005 door .Levi. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 hoe sleep je die afbeelding in je sig , want het lukt niet bij mij Reageren
.Levi. Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Open het plaatje dat jij in je signature wilt hebben. Ga dan naar je move tool link van je beeld met zo'n pijltje waar ook je gummetje staat. Trek met je move-tool het plaatje naar de signature en laat los. Vraag dit soort vragen gewoon in het 'photoshop Q-A' topic. Bewerkt: 18 juli 2005 door .Levi. Reageren
-Niels- Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Vraag dit soort vragen gewoon in het 'photoshop Q-A' topic. Ja, de tutorial die op de eerste pagina staat (gemaakt door sasuke) gaat helemaal over het plaatsen en verslepen in een Signature, avatar, wallpaper etc. Lees die maar goed door, zo heb ik het ook geleerd. Reageren
-Roy- Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 waar staan die brushes die je hebt gedownt bij 7.0? p.s. in welke map moet je ze zetten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.