Arjen Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Oh o.. Je weet dat je hier geen reclame mag maken. Reageren
Tomii Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Jashins Brushes 14 Ik kan deze brush niet vinden Waar kan je die brush vinden Oops ik had de bijlage niet gezien Dit is mijn ontwerp ik vind 'm best mooi. Bewerkt: 22 augustus 2005 door Tomii Reageren
The Mafia Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik heb de render van Slimm genomen dit is mijn resultaat. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik heb nog een vraagje, voor mijn sigs gebruik ik meestal die motion blur, gaussian blur, stroke, etc. Mijn vraag weet iemand iets anders? want nou krijg je eigenlijk steeds hetzelfde, en kan iemand de link naar brushes geven ben hem weer kwijt Alvast bedankt! Dit heb ik eruit getoverd: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik heb nog een vraagje, voor mijn sigs gebruik ik meestal die motion blur, gaussian blur, stroke, etc. Mijn vraag weet iemand iets anders? want nou krijg je eigenlijk steeds hetzelfde, en kan iemand de link naar brushes geven ben hem weer kwijt Alvast bedankt! Dit heb ik eruit getoverd: Dit kon je ook in het photoshop q&A topic vragen! Hier is de link waar je een heele boel brushe's kan downloaden.. (KLIK HIER VOOR DE LINK Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Oh, maar ik ben ook net nieuw alles moet geleerd worden immers, bedankt voor de link. Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ja, deviantart is erg goed. En je kan ook wat rondneuzen op Google, en op shootnshop etc. Maar nice done! Die tekken sig! Reageren
Mpp Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 die van mij is nie zo mooi maarjah Reageren
tombanuland Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Mijn eerste,, vond het een leuke Tut,,, thanks Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 MIjn resultaat: Wat vinden jullie er van? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 De render had eigenlijk nog kleur nodig maar ja. Nette uitgelegde tut. Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Op welke site kon je lettertype downloaden want ik wil graag een andere! Alvast bedankt! Gr. Mike Reageren
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Een lettertype kan je downloaden op www.dafont.com Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Die vind ik nie zo mooi heb jij misshien een mooie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.