Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Niels-

7

• Froop

7

• .Levi.

6

• alleycat

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Mijn uitkomst :s hoop dat het wat mooi is ;)

148fs857916.png

+ deze:

148fs936769.png

deze ook nog ;)

148fs945098.png

Goed of niet ?

men ebste tot nu toe:

149fs448293.png

Geplaatst: (bewerkt)

Deze is van mij. Ik ben er nog niet zo goed in ik ben een beginner.

Wat vinden jullie er van

sigeximetixlv7.jpg

Bewerkt: door Eximetix
Deze is van mij. Ik ben er nog niet zo goed in ik ben een beginner.

Wat vinden jullie er van

sigeximetixlv7.jpg

al redelijk , maar zet die render in het vervolg op normal :)

Bewerkt: door alleycat
Geplaatst:

oke, bedankt voor de tip!

Ik vind die van jou die laatste echt mooi, hoe brushen jullie zo mooi ik ben daar helemaal niet goed in.

Je kunt Brushes downloaden bij Devaintart.com je typt bijvoorbeeld in brushes en dan kies je een mooie uit je hebt verschillende soorten brushes sommige geven van dat lichteffecten en dan hoef je een kleurtje te geven en dan krijg je een mooie gekleurde en een lichtachtige effect.

Je hebt bijv. Vector Brushes, Grunge Brushes Abstract Brushes, Soft Brushes noem maar op heel veel verschillende je moet maar zelf gaan kijken.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:
Je kunt Brushes downloaden bij Devaintart.com je typt bijvoorbeeld in brushes en dan kies je een mooie uit je hebt verschillende soorten brushes sommige geven van dat lichteffecten en dan hoef je een kleurtje te geven en dan krijg je een mooie gekleurde en een lichtachtige effect.

Je hebt bijv. Vector Brushes, Grunge Brushes Abstract Brushes, Soft Brushes noem maar op heel veel verschillende je moet maar zelf gaan kijken.

Bedankt voor de uitleg, maar dat weet ik wel maar ik weet niet hoe jullie zo mooi bruchen ik heb al best veel gedownload maar ik kan het neit egt goed gebruiken. Bruchen jullie gewoon met 1 bruch rond of hoe zit dat.

Geplaatst:

Je hoeft niet persee met één brushen je kunt ook met meerdere doen volgens mij heeft hij dit gedaan.

Plaatje geduplicate vervolgens naar Gussian Blur gegaan en op 2 pixels ? of 3 gezet en dan heeft hij zijn layer dus die brush layer waarop hij gebrusht heeft op LIGHTEN gezet.

Je kunt dan ook zo'n soort effect krijgen.

Geplaatst:
Je hoeft niet persee met één brushen je kunt ook met meerdere doen volgens mij heeft hij dit gedaan.

Plaatje geduplicate vervolgens naar Gussian Blur gegaan en op 2 pixels ? of 3 gezet en dan heeft hij zijn layer dus die brush layer waarop hij gebrusht heeft op LIGHTEN gezet.

Je kunt dan ook zo'n soort effect krijgen.

correct ;)

Geplaatst:

hoi ik ben gister begonnnen met photoshop maar hoe plaats ik zo'n render??? ben niet zo handig met dit soort dingen :$

Geplaatst:
hoi ik ben gister begonnnen met photoshop maar hoe plaats ik zo'n render??? ben niet zo handig met dit soort dingen :$

Je moet hem eerst even uitknippen, mocht dat nog niet gebeurd zijn. Als je een render plaats in je signature moet je ervoor zorgen dat de achtergrond ervan transparant is, dus met die blokjes. Als de achtergrond van je render transparant is moet je via 'CTRL + A' alles selecteren, vervolgens via 'CTR + X' hem knippen en hem dan via 'CTRL + V' in je signature plakken. That's all.. als je er nog vragen zijn horen we ze wel. ;)

bedankt !! het is gelukt :klap:

hier mijn 1e signature sakurasigntb9.jpg

is niet zo mooi maar ik vind hem niet slecht voor mijn eerste signature

Bewerkt: door rubensanti
Geplaatst:

Hij is inderdaad mooi voor een beginner hoor.

Nog een beetje leren bruchen (waar ik ook moeite mee heb :schater: ) en dan is het perfect

• 4 weken later...
Geplaatst:
10:

Ik vind het mooier om nog bij Image > Adjustments> Levels te kloten, zet hem wat omhoog of naar beneden, wat jij mooi vind ;)

tutsig104qd.jpg

11:

Oke save hem nu als PSD, dan kan hem later nog editten.

Druk op ctrl+shift+E nu is alles een layer.

Rechtermuisknop op de enigste layer die er nog staat, en klik dan op "duplicate layer".

Ga naar de nieuwe layer, en doe Filter > Blur > Gausian Blur, zet de radius op iets rond de 1.9 en druk oke.

Dan zijn er 2 dingen die je kan doen, je kan de blending option zetten op "Overlay"of op Lightnen.

Het is wat jij het mooist vind.

Ik ga voor Overlay.

tutsig112zn.jpg

Als je wilt kan je met de eraser over het gezicht gaan, dan gaat de blur daar weg, ik laat het zo.

12:

Als je het nodig vind kun je via Layer > New Adjustment Layer > Brightness/Contrast nog wat licht erbij doen.

Nu nog de tekst, ik ben zelf niet goed in tekst, dus dat kan je beter zelf.

Finishing touch:

Maak een nieuwe layer, druk ctrl+A, dan naar edit>stroke en dan 1PX zwart.

En dan hebben we hier onze sig:

final8hc.jpg

Ik hoop dat hij mooi is gelukt.

Vragen en je uitkomst kan je hier posten, succes!

hoe krijg je stroke om letters???(ik ben pas een beginner) :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...