Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe krijg je stroke om letters???(ik ben pas een beginner) :D
Ga bij de Tekst Layer rechtsonderin in je Layer Palet, klik er met de rechtermuisknop op, nu zal er een schermpje verschijnen, klik daarin op Blending Options.

Daar aangekomen, ga je helemaal onderin naar Stroke, die vink je aan, kies de pixelgrootte en een leuk kleutje uit en klik op OK

• Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Niels-

7

• Froop

7

• .Levi.

6

• alleycat

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik hb dus tot en met dat je plaatje in de backround moet slepen na dan doe ik dat en dan word me plaatje op eens grijs hoe krijg ik dat weg?

Geplaatst:
Ik hb dus tot en met dat je plaatje in de backround moet slepen na dan doe ik dat en dan word me plaatje op eens grijs hoe krijg ik dat weg?

Ik vermoed dat je je render nog niet hebt uitgeknipt. De achtergrond moet dus weg, alvorens je de render gaat gebruiken. Ik raad je aan deze tutorial even te volgen, waarin wordt uitgelegd hoe je je render uitknipt. Daarna, als je je render hebt uitgeknipt, kun je deze tutorial weer verder volgen.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Sorry dat ik nog post maar ik kom niet eens voorbij stap 1! Ik wilde gaan brushen alleen ik kan niks aanklikken. Hoe moet je dat doen om iets aan te kunnen klikken.

Screen:

naamloos3hs2.png

Geplaatst:
Sorry dat ik nog post maar ik kom niet eens voorbij stap 1! Ik wilde gaan brushen alleen ik kan niks aanklikken. Hoe moet je dat doen om iets aan te kunnen klikken.

Screen:

naamloos3hs2.png

Iemand?

Geplaatst:

Screen:

Iemand?

Zorg in ieder geval dat je je Brush Tool hebt aangeklikt (sneltoets B). Ga dan niet naar het venster waar je nu zit maar naar Brush bovenaan het scherm vlak onder file/edit/image/layer Klik daar op een klein pijltje en zoek je brush uit.

De reden waarom jij niks kan aanklikken in dat andere venster heeft waarschijnlijk te maken met een verkeerde tool die je hebt aangevinkt. Mocht het venster het nu wel doen, dan kun je daar natuurlijk ook gebruik van maken. Het voordeel van dat venster is dat je je brush kunt aanpassen.

• 5 maanden later...
Geplaatst:

hmm kan ook iemand mij helpen ? ik heb cs 3 en ik snap daar helemaal niks van ik begin net met picks maken dus kan iemand me helpen?

Geplaatst:
hmm kan ook iemand mij helpen ? ik heb cs 3 en ik snap daar helemaal niks van ik begin net met picks maken dus kan iemand me helpen?

Ik wil je best helpen alleen kan ik niet zoveel met de informatie die je ons geeft. Leg wat uitgebreider uit wat precies je probleem is of waar je niet voorbij komt. Neem anders even een kijkje in onze Adobe Photoshop Guide voor veel informatie en tips.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Heey, bedankt voor de tutorial, ik had nog nooit eerder iets met PS gedaan dus 't was nog wel even wat lastig soms. Dit is wat er uit kwam, opzich ben ik er wel tevreden over, maar het is lang niet zo mooi als andere sigs :puh:.

signaturecopytd1.th.png

Greetz,

WaRioRZ

Bewerkt: door WaRioRZ
Geplaatst:

Ik heb nog niet veel sigs gemaakt; en heb ook niet het heel traject gevolgd (was al bezig als ik dit op het oog kwam); maar ik denk dat ie niet héél slecht is :)

15cyp20.png

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan je maar één ding zeggen Slimm,..Verschrikkelijk..goed!!

Ik heb hem uitgeprint een maand geleden en volg deze sig iedere keer als ik een sig maak!

Keep up the great work!

Bewerkt: door Miek
  • 7 maanden later...
Geplaatst:

ik vind het een goede tutorial want ik ben nog een noob..

maar dit is mijn outcome:

1549ee1.jpg

en deze:

2cxc1ao.jpg

die is van mijn vriend. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...