Gta Ripper Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Geplaatst: 29 juni 2013 Ik had toch weer een keer zin om een Large Piece te maken, hopelijk vinden jullie het mooi. Reageren
Michael Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Geplaatst: 29 juni 2013 Erg mooi! Ik vind dit een kunstwerk waar je trots op kan zijn. Ik kan me heel veel dingen bedenken hierbij of op een andere reden, dit kunstwerk is een succes. Hopelijk ben je er erg trots mee! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Erg gaaf abstract design, Ripper. Goed om te zien dat je je grenzen wat aan het verleggen bent, want met jouw stijl kun je op een groot canvas hele toffe dingen laten zien. Het sterkste van dit werkje vind ik nog wel de kleuren, het valt allemaal heel goed samen. Het paars zou ik het over het geheel gezien wel iets minder 'hard' maken, dus dat de tint meer richting blauw gaat. Verder zijn de outlines naar mijn idee iets te pixelig en is de tekst ook niet helemaal passend. Een strak font (met een hoge tracking) zou beter passen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.