Jump to content

Graphics probleem


KineticVermin79

Recommended Posts

Hallo

ik heb juist GTA IV geïnstalleerd op een Acer Aspire V3 laptop met Windows 8 en als ik het spel opstart op 800x600 en een wit thema met hoog contrast werkt het spel maar de wereld laden duurt heel traag en ik zit vaak in een soort glazen lichtblauwe wereld. Iemand een idee om dit te fixen?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je een Intel HD videokaart. (Die dingen zijn niet bedoeld voor gamen) Kijk ff of je een sticker met Nvidia / AMD op je laptop hebt zitten. (Of geef je Model naam) Als dat het geval is heb je nog hoop. Dan kunnen we je helpen namelijk, anders niet.

Bewerkt: door GTA_Michael
Link to comment
Delen op andere websites

hier zijn men instellingen volgens systemrequirementslab.com, mss helpt dit? en ps. men thema op de computer is wit met een hoog contrast en ik speel op 800x600

red_x.gif CPU Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz You Have: Intel® Pentium® CPU B960 @ 2.20GHz drivers-updates.gifClick here for the latest CPU drivers. Upgrade Suggested green_checkmark.gif CPU Speed Minimum: 1.8 GHz You Have: 2.2 GHz Performance Rated at: 2.86 GHz green_checkmark.gif RAM Minimum: 1 GB for Windows XP / 1.5 GB for Windows Vista) You Have: 3.9 GB question_mark.gif OS Minimum: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 / Windows 7 You Have: Microsoft Windows 8 (build 9200), 64-bit drivers-updates.gifClick here for the latest Windows drivers. Unfortunately your operating system was not available when this product was released, so it is notOFFICIALLY supported. Please review the publisher's website for more information. red_x.gif Video Card Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+ You Have: Intel® HD Graphics drivers-updates.gifClick here for the latest Video Card drivers. Upgrade Suggested Features: Minimum attributes of your Video Card Required You Have green_checkmark_small.gif 3D Yes Yes green_checkmark_small.gif Hardware T&L Yes Yes green_checkmark_small.gif Pixel Shader version 3.0 4.1 green_checkmark_small.gif Vertex Shader version 3.0 4.1 red_x_small.gif Dedicated Video RAM 256 MB 128 MB green_checkmark.gif Sound Card Minimum: Yes You Have: Intel® Display Audio drivers-updates.gifClick here for the latest Sound Card drivers. green_checkmark.gif Free Disk Space Minimum: 16 GB You Have: 361.9 GB

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je nou een sticker op je computer zitten met een AMD / Nvidia logo? Want het kan best dat je computer alleen de Intel kaart detecteert terwijl je ook een Dedicated Graphics kaart kan hebben..

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je nou een sticker op je computer zitten met een AMD / Nvidia logo? Want het kan best dat je computer alleen de Intel kaart detecteert terwijl je ook een Dedicated Graphics kaart kan hebben..

Geen idee, er plakken geen stickers op men laptop, er staat alleen aspire in gegraveerd

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je nou een sticker op je computer zitten met een AMD / Nvidia logo? Want het kan best dat je computer alleen de Intel kaart detecteert terwijl je ook een Dedicated Graphics kaart kan hebben..

Geen idee, er plakken geen stickers op men laptop, er staat alleen aspire in gegraveerd

Ik moet je hele model naam hebben, niet alleen Acer Aspire V3. Kijk is op de onderkant, daar zit meestal wel een stikker met je hele modelnaam.

Bewerkt: door GTA_Michael
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je nou een sticker op je computer zitten met een AMD / Nvidia logo? Want het kan best dat je computer alleen de Intel kaart detecteert terwijl je ook een Dedicated Graphics kaart kan hebben..

Geen idee, er plakken geen stickers op men laptop, er staat alleen aspire in gegraveerd

Ik moet je hele model naam hebben, niet alleen Acer Aspire V3. Kijk is op de onderkant, daar zit meestal wel een stikker met je hele modelnaam.

er staat op: V3-731-B9604G50Makk

MODEL NO: VA70

S/N: NXM31EH0082380538B7200

SN/D: 23802138772

en p.s. ik heb hiervoor hier ook Far Cry 3 en Driver San Francisco gespeeld maar die heb ik verwijderd samen met Uplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals iedereen hiervoor dacht voldoet je videokaart dus gewoon niet, en je hebt ook geen andere videokaart aan boord die het wel zou aankunnen (als ik deze specs mag geloven). Ik vind het wel raar dat je Far Cry 3 hebt kunnen spelen, aangezien dat spel ook een redelijk goede videokaart vereist. Heb je al de nieuwste patch van GTA IV geïnstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...