Jump to content

San Andreas werkt niet meer


Dutchy3010

Recommended Posts

Sinds korte tijd werkt mijn San Andreas niet meer, en ik snap er geen klap van. :( Hieronder uitleg van het probleem.

Op het moment dat mijn savegame laadt, crasht hij. Nu weet ik dat jullie gelijk willen roepen "versie!", maar dat is duidelijk het probleem niet.

  • Andere versie geprobeerd. Dit is niet het probleem geweest, want het ging van de ene op de andere dag mis. Toch geprobeerd een andere versie erop te zetten, en daarbij ook V1 en V2 savegames geprobeerd.
  • Ik heb geen CLEO mods of andere mods (buiten MPACK, maar dat heeft er geen invloed op) geïnstalleerd. Wellicht dat ik een keer per ongeluk op compile+copy in Sannybuilder heb geklikt (dat betekent dat de main.scm in de map "script" wordt overschreven), maar inmiddels staat er een goede main.scm. Dus ook dat heeft geen invloed. Verder geen map mods, texture mods, vehicle mods, etcetera geïnstalleerd.
  • gta_sa.set verwijderd.
  • New game starten is wel mogelijk.
  • Als ik new game opstart en daarbij opsla, is laden van die savegame wél mogelijk.

Enige optie waar ik nog aan kan denken is herinstalleren, maar daar heb ik weinig zin in. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Opnieuw installeren is zo gebeurt: eerst desinstalleren (wat max. een minuutje duurt), dan je cd erin doen, installeren, even naar beneden om wat eten en drinken te pakken en het is klaar!

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Wellicht dat ik een keer per ongeluk op compile+copy in Sannybuilder heb geklikt (dat betekent dat de main.scm in de map "script" wordt overschreven), maar inmiddels staat er een goede main.scm.
  • Als ik new game opstart en daarbij opsla, is laden van die savegame wél mogelijk.

Heb je alleen je eigen savegames geprobeerd of ook een 'zuivere' uit de downloaddatabase? Iets doet me door deze punten denken dat je spel crasht omdat de savegames niet compatibel zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig andere dingen geupdate de laatste tijd?

Niet dat ik weet.

Komt de crash voor op het laden van het spel of hierna pas?

Zoals de foute versie van een savegame. Dus na het volledig worden van het balkje, crasht hij.

  • Wellicht dat ik een keer per ongeluk op compile+copy in Sannybuilder heb geklikt (dat betekent dat de main.scm in de map "script" wordt overschreven), maar inmiddels staat er een goede main.scm.
  • Als ik new game opstart en daarbij opsla, is laden van die savegame wél mogelijk.

Heb je alleen je eigen savegames geprobeerd of ook een 'zuivere' uit de downloaddatabase? Iets doet me door deze punten denken dat je spel crasht omdat de savegames niet compatibel zijn..

Ook zuivere uit de download database. Dus zowel mijn eigen savegames als gedownloade savegames.

Maar, wat ik wel vaker gemerkt heb, is dat bij Vista ineens bepaalde bestanden op (on)verklaarbare wijze ergens anders staan. Een voorbeeld met CLEO; als je die verwijderd, staat er soms nog wat in je Virtual Store. Als je deze niet ook verwijderd, blijven de CLEO mods gewoon bestaan. Zou er zoiets ook bestaan voor de main.scm?

EDIT: herinstallatie helpt niets. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... Je zou de savegame (het bestandje) terug kunnen zetten naar een eerder tijdstip (Op het bestand "Eigenschappen", "oudere versies (Of iets dergelijks)" en dan een oudere versie kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar, wat ik wel vaker gemerkt heb, is dat bij Vista ineens bepaalde bestanden op (on)verklaarbare wijze ergens anders staan. Een voorbeeld met CLEO; als je die verwijderd, staat er soms nog wat in je Virtual Store. Als je deze niet ook verwijderd, blijven de CLEO mods gewoon bestaan. Zou er zoiets ook bestaan voor de main.scm?

Daar zeg je me iets, probeer het spel eens te installeren op een totaal andere locatie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...