moonboy112 Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Geplaatst: 30 juni 2013 kan iemand helpen met mods verwijderen weet niet hoe dat moet Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Geplaatst: 30 juni 2013 Iets specifieker zijn mag gerust. Wat voor mod heb je geïnstalleerd (naam + linkje indien mogelijk)? Heb je een back-up gemaakt van de originele bestanden? Als je dat niet doet is er meestal maar één weg terug: je spel herinstalleren... Reageren
Michael Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Geplaatst: 30 juni 2013 (bewerkt) Hanneswasco heeft inderdaad gelijk, je kan ons het beste meer informatie geven. Want zo kunnen we je natuurlijk niet helpen, inderdaad, wanneer je geen backup hebt gemaakt kan je de game het beste herinstalleren. (Hanneswasco, hij heeft gemeld dat hij dyxlectie heeft, dus het kan zijn dat hij je niet begrijpt) Bewerkt: 30 juni 2013 door Extreem Reageren
moonboy112 Geplaatst: 30 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2013 ik hep vechile mod ge dowloud vija gtaiv vechil installer Reageren
Michael Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Geplaatst: 30 juni 2013 Ik heb geen ervan waarschijnlijk Maar als je naar de files gaat zal je waarschijnlijk de namen wel kunnen opvragen via de zoekfunctie. En kan je die dan verwijderen, verwijderen is erg simpel. Je gaat naar de modifciatie, je klikt op je rechtermuisknop en dan krijg je een rijtje met verwijderen. Als dat niet werkt weet ik het ook niet! D: >>> Door Megadreams: Ik zou dit niet uitproberen indien je ervoor wil zorgen dat jou GTA IV blijft werken.<<< Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Geplaatst: 30 juni 2013 @Moonboy Wat ik begrijp is dat je via een vehicle installer auto`s hebt geinstalleerd? Ik heb hier namelijk nog wel een backup liggen van Vehicles.Img , Handling.dat & common vehicle.ide Ik hoor het wel als je orginele bestanden nodig hebt. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Geplaatst: 30 juni 2013 Ik heb geen ervan waarschijnlijk Maar als je naar de files gaat zal je waarschijnlijk de namen wel kunnen opvragen via de zoekfunctie. En kan je die dan verwijderen, verwijderen is erg simpel. Je gaat naar de modifciatie, je klikt op je rechtermuisknop en dan krijg je een rijtje met verwijderen. Als dat niet werkt weet ik het ook niet! D: Hou alsjeblieft je mond dicht al heb je geen idee waar je over bazelt en alleen je postcount wilt verhogen. Moonboy: Van wat ik begrijp heb jij vehicle files overschreven, als je daarvan geen backup hebt gemaakt voordat je begon, ben ik bang dat je alles moet verwijderen en opnieuw moet installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.