Twedeldie Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Hallo, Hoe moet ik kleuren gebruiken in DYOM? Ik heb al veel gekeken en er stond + of ~ gebruiken. Maar dat helpt niet bij mij. En sneltoetsen helpen mij ook niet. Kan iemand mij aub helpen? Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Topic verplaatst naar DYOM-forum. Je kan volgens mij kleur toevoegen door +x+ te typen, waarbij x gelijk is aan de eerste letter van de kleur (in het Engels). Dus +g+ voor groen (green), +r+ voor rood (red), +y+ voor geel (yellow), etc. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 2 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Ik druk steeds op de + knop maar er gebeurt niks. Dat vind ik wel raar. Toch bedankt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Probeer eens ctrl ingedrukt te houden tijdens typen van de letter? Reageren
PatrickW Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 "ctrl-r" voegt "+r+", waardoor de tekst erachter rood wordt. etc.. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 3 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Helpt ook niks. Vind ik wel raar Reageren
Basssss Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Heb je wel de nieuwste versie van DYOM en niet een van de oudere? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.