Jump to content

Gta 5 installeren op de xbox 360 verplicht.


GTAKevin023

Recommended Posts

Gta 5 installeren op de xbox 360 wordt verplicht te doen.

Bron: http://www.nu.nl/games/3516058/installatie-bij-gta-5-verplicht.html

Hier heb ik dan even een vraagje over.

Ik wil dan gta 5 installeren op mijn USB stick.

Ik heb een USB stick van 32 gig. Maar ik heb net met me vader gesproken die wat verstand heeft van computers en hij zei dat de lees en schrijf snelheid van een USB veel langzamer is dan als ik een xbox harde schijf ga gebruiken, die ik niet heb.

Hij, en ik, zijn bang dat als ik straks gta 5 installeer op de USB de game sloom gaat lopen.

Zou dat kunnen? Heeft hier iemand verstand van?

Dan hoor ik het graag, dan weet ik of ik een harde schijf voor de xbox moet aanschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er verder geen verstand van, maar ik denk dat je fuck'd bent. Een USB is een flashdrive, die naar mijn weten juist sneller zijn als de gemiddelde hardeschijven (want SSD's zijn in feite ook gewoon flashdrives) Maar ik weet niet of die USB voor zo'n zaken gemaakt is.

Correct me if im wrong :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch maar acht GB, dat is toch niet eens zoveel? :$

De initiële installatie vereist in de Xbox 360 een hardeschijf of een externe 16 GB USB opslag waar minimaal 8 GB op vrij is. Indien je een USB flash drive gebruikt dient hij minimaal USB 2.0 te zijn en er met 15 Megabyte per seconde kunnen worden gelezen. Een USB flash drive is aangeraden voor optimale prestatie.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch maar acht GB, dat is toch niet eens zoveel? bloos.gif