Jump to content

Gta 5 installeren op de xbox 360 verplicht.


GTAKevin023

Recommended Posts

Gta 5 installeren op de xbox 360 wordt verplicht te doen.

Bron: http://www.nu.nl/games/3516058/installatie-bij-gta-5-verplicht.html

Hier heb ik dan even een vraagje over.

Ik wil dan gta 5 installeren op mijn USB stick.

Ik heb een USB stick van 32 gig. Maar ik heb net met me vader gesproken die wat verstand heeft van computers en hij zei dat de lees en schrijf snelheid van een USB veel langzamer is dan als ik een xbox harde schijf ga gebruiken, die ik niet heb.

Hij, en ik, zijn bang dat als ik straks gta 5 installeer op de USB de game sloom gaat lopen.

Zou dat kunnen? Heeft hier iemand verstand van?

Dan hoor ik het graag, dan weet ik of ik een harde schijf voor de xbox moet aanschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er verder geen verstand van, maar ik denk dat je fuck'd bent. Een USB is een flashdrive, die naar mijn weten juist sneller zijn als de gemiddelde hardeschijven (want SSD's zijn in feite ook gewoon flashdrives) Maar ik weet niet of die USB voor zo'n zaken gemaakt is.

Correct me if im wrong :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch maar acht GB, dat is toch niet eens zoveel? :$

De initiële installatie vereist in de Xbox 360 een hardeschijf of een externe 16 GB USB opslag waar minimaal 8 GB op vrij is. Indien je een USB flash drive gebruikt dient hij minimaal USB 2.0 te zijn en er met 15 Megabyte per seconde kunnen worden gelezen. Een USB flash drive is aangeraden voor optimale prestatie.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch maar acht GB, dat is toch niet eens zoveel? bloos.gif

De initiële installatie vereist in de Xbox 360 een hardeschijf of een externe 16 GB USB opslag waar minimaal 8 GB op vrij is. Indien je een USB flash drive gebruikt dient hij minimaal USB 2.0 te zijn en er met 15 Megabyte per seconde kunnen worden gelezen. Een USB flash drive is aangeraden voor optimale prestatie.

Ow, nu heb ik het ook gevonden. Stond in de veel gestelde vragen.

Dank jullie allemaal.

slotje.gifslotje.gifslotje.gif

>>> Door Dutchy3010: Sluiten lijkt me niet nodig, wellicht dat meer mensen vragen en/of opmerkingen hebben met betrekking tot het installeren van GTA V op een Xbox360. smile3.gif<<<

Ok :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan m ook opruimen... Installaties van games weggooien die je amper tot niet speelt nu.

Ik heb 250 G HDD in m'n Slim, nog wel ruimte genoeg en anders wel te maken. Ik installeer altijd de games eerst voor ik ze speel (minder herrie en minder tijd voor laden t.o.v. spelen vanaf de disc) dus in het geval van V wordt dat beide discs installeren en de tweede gewoon erin doen.

Bij meerdere games komt dit voor trouwens, mijn versie van Forza 3 had ook een aparte install disc en aparte speeldisc. Het is vervelend als je beperkt bent met een Slim 4GB, maar daar kan je wel een 250 HDD voor aanschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ja dat zal ook z'n voorkeur niet hebben.. Vermoed ik. :puh:

Je moet natuurlijk niet vergeten dat je je downloads die je hebt gekocht gewoon weer opnieuw kan ophalen van Marketplace. Je kan dus gewoon de nodige ruimte vrijmaken zodat je de installatie kan doen als je er geen usb voor wil aanschaffen. Of je zet je savegames in de cloud, of je hebt een stick waar je wat andere downloads op zet zodat je op je hdd ruimte creërt voor V.

Of je doet het gelijk helemaal goed, en je schaft een 320GB aan, dan hoef je alleen even te transferren.

Oplossingen zijn er veel als je al een HDD hebt. Alleen voor de bezitters van de oude Arcade of van de Slim 4GB is dit even lastig denk ik, de rest kan dit kostenloos oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Joh, je hebt al vanaf IV gewacht op V, die 10 minuten extra kun je dan in je reet stoppen ;)

Installeren verlaagt de laadtijden, maar hoe kan het dan dat je bij de PS3 8GB installeert, de X360 (optioneel) alles (16GB?) en dat dan de laadtijden even lang zijn? Want volgens R* zit daar geen verschil in. Leest een PS3 discs sneller? Ik heb hier niet zo veel verstand van :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...