Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA V artworks - Vrienden en familie

Rockstar Games heeft twee nieuwe artworks van GTA V gepubliceerd.

Vrienden

Het eerste artwork gaat over vrienden, in dit geval een vriend van Franklin, Lamar.

med_gallery_33831_151_89763.jpg

Dat Lamar geen lieverdje is, wisten we al langer. Zoals Rockstar, vrij vertaald zegt, is Lamar buitenshuis auto's aan het "winkelen". Het ruitje intikken zal dus weer wel terugkomen, net als in GTA IV.

Familie

De tweede afbeelding gaat over Jimmy, die weer eens erg vriendelijk is naar zijn familie, in dit geval naar zijn zus Tracy. Niemand mag hem storen tijdens het gamen!

med_gallery_33831_151_764761.jpg

Leuke teksten, zoals "softly softly catching monkey", hangen in zijn kamer. Schaars geklede vrouw aan de muur, pizza, frisdrank, chips, iets wat lijkt op een waterpijp (voor drugs?) en een game console... Wat wil je nog meer?

Eén ding is zeker: als ik voor de eerste keer GTA V in handen krijg, hoeft niemand mij te storen met gamen. Dan kan iemand die dat wel doet dezelfde behandeling als Tracy verwachten.

Beste leden, nog maar iets meer dan 2 maandjes! static.gif

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Nice artworks!

Volgensmij hint die 13 juli helemaal rechts op de 2e artwork naar de gameplay die dan op de 13e uitkomt. :D

Dat wou ik net schrijven :) alleen 13e is zaterdag, weekenden verschijnen normaal gesproken geen nieuws .

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Al sinds GTA III vind ik de artworks van GTA III erg tof, heb hier zelfs een custom made-artwork van Vice City aan de muur hangen :)

Dus ook deze vind ik mooi om te zien, het brengt alles toch weer wat dichter bij. Vooral de details in de tweede zijn leuk om te zien, met de posters, teksten en merken die te zijn zijn. Nice!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat ze niet iets echt nieuws hebben laten zien, en aan artwork heb je niet zoveel behalve dat het er mooi uitziet. Ik had liever de gameplay trailer gezen. haha.

Bewerkt: door Pwned.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Met zo'n zus zou ik het wel weten, die gameconsole zou ik laten voor wat het was! Dat ze wat temperamentvol is is juist lekker! Heerlijk hoor! Zo'n zus gaat toch boven pizza, koffie, chips, bier en drugs :? !? Ik zou er lekker op los gaan! :clown:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het uitreiken van Gta V komt steeds dichterbij, het was net als school, het leek wel alsof het een paar dagen geleden was dat ik zei: 'Over 8 weken hebben we vakantie!' Dat is het zelfde met Gta V. Eigenlijk moet je er niet aan denken, (moeilijk, ik weet het) en dan gaat de tijd veel sneller. Nog 2 maanden! terwijl het vorige keer dat ik op de teller keek 100 dagen was! ;D

Over de screens: Natuurlijk geweldig, vooral de reactie van Jimmy! xD Zijn motto is gwn: Gamen, eten, slapen! :puh:

Met zo'n zus zou ik het wel weten, die gameconsole zou ik laten voor wat het was! Dat ze wat temperamentvol is is juist lekker! Heerlijk hoor! Zo'n zus gaat toch boven pizza, koffie, chips, bier en drugs :?!? Ik zou er lekker op los gaan! :clown:

Al vind iedereen je zus lekker. Je eigen zus ga je nooit lekker vinden, dat kan gwn niet! xD Bewerkt: door nyltje

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je goed naar de arm van Jimmy kijkt zie je volgende spreuki

"Edifica adversario tuo auxeum pons ad receptum trans"

Dit wil zeggen: Bouw een brug voor je vijand waarover hij zich kan terugtrekken

Sun Tzu =D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...