Jump to content

gtaissuper

Recommended Posts

Ik heb laatst twee oude computers gekregen en deze waren zo stoffig dat ik ze wel moest schoonmaken. Nu was de processorkoeler zo stoffig dat ik heb besloten om hem van de processor af te halen. (Ik bedoel dus dat er zoveel stof op zit dat je niet meer door de koelribben kunt kijken, van boven gezien.) Nu las ik dat als je de koeler en de processor van elkaar afhaalt, dat er dan nieuwe koelpasta op moet. Mijn vraag is dat of jullie weten welke koelpasta ik moet kopen. Het gaat hier om een Intel DQ965GF Moederbord met een Intel Pentium XE 925 met 3 GHZ (Pentium D). Weten jullie toevallig ook hoe je de oude koelpasta kunt verwijderen? In ieder geval alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Moet niet, wel verstandig. Als de oude niet uitgedroogd is kan je een nieuwe erop gooien. Al is hij beetje hard / vies, kan je er nieuwe op gooien. Ik neem aan dat je niet hardcore gaat overclocken, dus dan kan je in principe gewoon een simpele koelpasta van je locale computer winkel erop gooien. Oude koelpasta verwijderen kan je doen met wat toiletpapier en dan voorzichtig er af smeren, en eventueel kan je een klein beetje aceton oid op je papiertje doen en dan voorzichtig wegsmeren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Moet niet, wel verstandig. Als de oude niet uitgedroogd is kan je een nieuwe erop gooien. Al is hij beetje hard / vies, kan je er nieuwe op gooien. Ik neem aan dat je niet hardcore gaat overclocken, dus dan kan je in principe gewoon een simpele koelpasta van je locale computer winkel erop gooien. Oude koelpasta verwijderen kan je doen met wat toiletpapier en dan voorzichtig er af smeren, en eventueel kan je een klein beetje aceton oid op je papiertje doen en dan voorzichtig wegsmeren. :)

Super! Dan moet ik maar even langs de lokale computerwinkel. Bedankt voor je reactie!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...