Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

Paramedic + Firefighter + Taxidriver.

Geen cheats en mods graag. En het liefst ook geen kogels kwijtraken.

Je begint bij Sunshine auto's, in de garage daar staat een Taxi, een Ambulance en een Brandweerwagen, deze mag je gebruiken. (Niks anders uit de garages halen! Geld ook voor andere safehouses!) :)

(page 102)

Wil niemand dit voor mij doen? :cry:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Paramedic - Mission Passed!

Beloning: Oneindig sprinten

- $$$

Pizza Boy - Mission Passed!

Beloning: 150 health

- $5000

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald: Firefighter

Beloning: $32.500 en fireproof

Gehaald: RC Baron Race

Beloning: $100

Ik heb geen cheats/mods gebruikt.

Nog veel plezier met Vice City :tu:

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Paramedic + Firefighter + Taxidriver.

Geen cheats en mods graag. En het liefst ook geen kogels kwijtraken.

Je begint bij Sunshine auto's, in de garage daar staat een Taxi, een Ambulance en een Brandweerwagen, deze mag je gebruiken. (Niks anders uit de garages halen! Geld ook voor andere safehouses!) :)

Firefighter hoeft dan niet, maar ik wil graag snel weer verder. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is dit wel even te veel voor iemand... 3 van die opdrachten die soms heel moeilijk te halen zijn...

Misschien kun je eerst een aanvraag doen voor bijvoorbeeld, Paramedic en daarna een aanvraag voor Firefighter enz... Dan zullen er meer mensen op af komen lijkt me...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is dit wel even te veel voor iemand... 3 van die opdrachten die soms heel moeilijk te halen zijn...

Misschien kun je eerst een aanvraag doen voor bijvoorbeeld, Paramedic en daarna een aanvraag voor Firefighter enz... Dan zullen er meer mensen op af komen lijkt me...

Oke, dan eerst wel alleen Taxidriver: :{

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is dit wel even te veel voor iemand... 3 van die opdrachten die soms heel moeilijk te halen zijn...

Misschien kun je eerst een aanvraag doen voor bijvoorbeeld, Paramedic en daarna een aanvraag voor Firefighter enz... Dan zullen er meer mensen op af komen lijkt me...

Oke, dan eerst wel alleen Taxidriver: :{

Maar waarom wil je dat iemand Taxi driver doet?

Ik denk dat dit gewoon luiheid van je is. Omdat het lang duurt, want het is helemaal niet moeilijk. Tenminste, ik snap niet wat er moeilijk aan is.

Het spijt me als ik het fout heb, maar dit denk ik!

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is dit wel even te veel voor iemand... 3 van die opdrachten die soms heel moeilijk te halen zijn...

Misschien kun je eerst een aanvraag doen voor bijvoorbeeld, Paramedic en daarna een aanvraag voor Firefighter enz... Dan zullen er meer mensen op af komen lijkt me...

Oke, dan eerst wel alleen Taxidriver: :{

Maar waarom wil je dat iemand Taxi driver doet?

Ik denk dat dit gewoon luiheid van je is. Omdat het lang duurt, want het is helemaal niet moeilijk. Tenminste, ik snap niet wat er moeilijk aan is.

Het spijt me als ik het fout heb, maar dit denk ik!

Heb het al vaak gedaan, maar het probleem is de tijd... Ik zet de klant wel optijd af maar kan geen nieuwe klant vinden binnen de tijd... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik zit al redelijk ver in het spel maar heb de missies van Avery zowat ontweken omdat ik gek werd van de missie Demolition Man. Is er hier misschien iemand die hem voor mij wilt doen zodat ik weer verder kan. Gelieve geen cheats te gebruiken.

Hier heb je de link naar m'n save game.

Savegame

Alvast hartelijk bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...