Hanneswasco Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 GTAVCsf1.bKan iemand voor mij de missies:Boatyard,Dildo dodo, van de film studio's,Demolition man, paramedic en de firefighter halenHier is mijn savegame Alvast bedankt codes mogen Ik zal Dildo Dodo en Demolition Man doen. Iemand anders kan de rest dan doen. Reageren
mr. bolink Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Alvast bedankt Of heb je hem al gedaan?? Bewerkt: 13 april 2008 door mr. bolink Reageren
Basssss Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) GTAVCsf1.bKan iemand voor mij de missies:Boatyard,Dildo dodo, van de film studio's,Demolition man, paramedic en de firefighter halenHier is mijn savegame Alvast bedankt codes mogen Dat is te veel, je mag maximaal 3 aanvragen per keer doen. Edit: Boatyard doe ik dan wel. @Hanneswasco: PB je de savegame dan ff naar mij als je klaar bent. Bewerkt: 13 april 2008 door Basssss Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Nu wel. Demolition Man -- Mission Passed! Beloning(en): $ 1000 Extra: Ik heb bij het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt. Volgende missie: Two Bit Hit Dildo Dodo -- Mission Passed! Beloning(en): $ 2000 Skimmer bij Filmstudio's Extra: Ik heb bij het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt. Volgende missie: Martha's Mug Shot Savegame: Als iemand anders nu Paramedig, Firefighter en de Checkpoint Charlie's wilt doen? Bewerkt: 13 april 2008 door Hanneswasco Reageren
mr. bolink Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Iedereen die mij helpt ongelofelijk bedankt Maar hoe moet ik dat bestand nou bij gta krijgen?????? Bewerkt: 13 april 2008 door mr. bolink Reageren
Hackman Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Hannewasco Er zit een fout in je post, Demolition Man staat er 2 keer bij... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Iedereen die mij helpt ongelofelijk bedanktMaar hoe moet ik dat bestand nou bij gta krijgen?????? Je download het .b-bestandje en je zet het in de map 'GTA Vice City User Files' dat te vinden is in de map 'Mijn Documenten'. Dan zal de savegame in dit geval in slot 8 terecht komen, aangezien het bestandje eindigt op '8' (GTAVCsf8.b). Als je wilt dat het in je 1ste slot terecht komt, dan hoef je die '8' alleen maar te veranderen in '1'. HannewascoEr zit een fout in je post, Demolition Man staat er 2 keer bij... De 2de keer moest het inderdaad Dildo Dodo zijn, maar dat maakt nu niet uit. Verbetert, en bedankt. Reageren
Basssss Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Vervolg op dat van Hannewasco. Checkpoint Charlie - Passed! Beloning: $5000 + asset bij Boatyard. Overig: Geen cheats en mods gebruikt. Savegame: Paramedic en Firefighter mag iemand anders doen. Bewerkt: 13 april 2008 door Basssss Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Fire Fighter - Mission Passed! Beloning: Fireproof - $32500 De Paramedic mislukte bij level 11, ik had geen zin om nog een keer te proberen. Iemand anders mag die doen. Bewerkt: 13 april 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
mr. bolink Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Fire Fighter - Mission Passed!Beloning: Fireproof - $32500 De Paramedic mislukte bij level 11, ik had geen zin om nog een keer te proberen. Iemand anders mag die doen. Tis niet erg maar wel bedankt maar als je 12 haalde was het mooier geweest Reageren
mr. bolink Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) GTAVCsf8.b Wie kan voor mij de missie paramedic halen?? Heel erg bedankt Bewerkt: 14 april 2008 door mr. bolink Reageren
Hanni Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Misschien moet je hetzelf eens een keertje proberen. Reageren
mr. bolink Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Misschien moet je hetzelf eens een keertje proberen. Heb ik al zo vaak gedaan maar het wil niet lukken Reageren
Basssss Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 GTAVCsf8.bWie kan voor mij de missies paramedic en firefighter halen?? Heel erg bedankt Ghostrider heeft firefighter toch al gedaan..? Reageren
mr. bolink Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) GTAVCsf8.bWie kan voor mij de missies paramedic en firefighter halen?? Heel erg bedankt Ghostrider heeft firefighter toch al gedaan..? O ja ik zie het foutje ik verander het wel Bewerkt: 14 april 2008 door mr. bolink Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.