Jump to content

Savegame Aanvraag


Lantyz

Recommended Posts

klik

kan er iemand een missie voor mij doen aub? de laatste missie van de malibu, de bankoverval. nadat de missie voltooid is gewoon ergens saven en terugsturen aub.

geen mods en cheats

Die doe ik wel. ;)

Om de één of andere reden komt er altijd een Unhandled Exeption als ik jouw savegame opstart ...

Iemand anders zal het dus moeten doen.

het is toch het juiste bestand dat ik heb geupload he?

Voor zo ver ik weet wel, maar wat wel vreemd is aan jou bestand: Jou bestand is 201Kb en de bestand van anderen zijn altijd 197.1Kb. Ik kan het nu niet uittesten of ie het bij mij wel doet, want op deze computer heb ik geen VC.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Demolition Man - Mission Passed!

Beloning: $1000

Death Row - Mission Passed!

Beloning: -

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik voor de eerste keer een savegame probeer te uploaden, lukt dat niet :duh:

Kan iemand vertellen hoe dit moet? Als ik de zoekfunctie gebruik kom ik bij topics over de XBOX 360 dus dat zal het al helemaal niet zijn. Tevens als ik een savegame download moet ik steeds een andere wegdoen. Hoe ga je dit tegen??

Kan iemand mijn problemen oplossen zodat ik weer GEWOON vc kan spelen?

Greetz C-G

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een savegame uploaden is eigenlijk erg simpel. Wanneer je een nieuwe post aanmaakt, zie je onder het grote witte tekstvak een kolometje genaamd Bijlagen staan.

uploadtv8.th.png

Rechts zie je bladeren staan, klik daar op en zoek naar het mapje "Vice City User Filles". Zoek nu je savegame die overeenkomt met het slot waarop je hem gesaved hebt.

vcfillesmg3.th.png

Druk op uploaden en als alles goed is, zit de savegame als bijlage bij je post. Bij 'Beheer bijlagen' kan je je savegame terug verwijderen of hem in de post voegen.

Tevens als ik een savegame download moet ik steeds een andere wegdoen. Hoe ga je dit tegen??

Je moet gewoon het cijfertje in het bestand veranderen. Je keuze is beperkt van 1 tot 8.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of dit de goede Savegame is (Er staan geen namen bij alleen 1, 2, 3, 4,)

Maar wil iemand de missie Hog Tied voor me halen? :D

Daarna gewoon opslaan bij Vercetti Estate

:tu:

Hey bedankt!

Laat even weten als je hem hebt gehaald! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...