Tieess Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 klikkan er iemand een missie voor mij doen aub? de laatste missie van de malibu, de bankoverval. nadat de missie voltooid is gewoon ergens saven en terugsturen aub. geen mods en cheats Die doe ik wel. Om de één of andere reden komt er altijd een Unhandled Exeption als ik jouw savegame opstart ... Iemand anders zal het dus moeten doen. het is toch het juiste bestand dat ik heb geupload he? Voor zo ver ik weet wel, maar wat wel vreemd is aan jou bestand: Jou bestand is 201Kb en de bestand van anderen zijn altijd 197.1Kb. Ik kan het nu niet uittesten of ie het bij mij wel doet, want op deze computer heb ik geen VC. Reageren
Hackman Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Heb je anders mods geïnstalleerd waardoor de User Files zijn geïnfecteerd? Reageren
dvdrts Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Heb je anders mods geïnstalleerd waardoor de User Files zijn geïnfecteerd? ik heb geen mods geinstalleerd, geen cheats gebruikt. ik heb de game gekocht via steam Reageren
Klus Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 GTAVCsf1.b Trojan voodoo, die bom ontploft te vroeg. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 (bewerkt) Trojan Voodoo -- Mission Passed! Beloning(en): $ 10 000 Minigun Extra: Ik heb bij het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt. Savegame: Bewerkt: 20 april 2008 door Hanneswasco Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Bar Brawl - Mission Passed! Beloning: $4000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Reageren
raekwon Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) kan iemand deze twee missies even halen, death row en demolition man? lukt steeds net niet en geen zin om er nog tijden op vast te zitten zonder mods of cheats graag GTAVCsf1.b Bewerkt: 14 mei 2008 door raekwon Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Demolition Man - Mission Passed! Beloning: $1000 Death Row - Mission Passed! Beloning: - De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Reageren
Nissan Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Aangezien ik voor de eerste keer een savegame probeer te uploaden, lukt dat niet Kan iemand vertellen hoe dit moet? Als ik de zoekfunctie gebruik kom ik bij topics over de XBOX 360 dus dat zal het al helemaal niet zijn. Tevens als ik een savegame download moet ik steeds een andere wegdoen. Hoe ga je dit tegen?? Kan iemand mijn problemen oplossen zodat ik weer GEWOON vc kan spelen? Greetz C-G Bewerkt: 18 mei 2008 door Cuban Gangster Reageren
Svenie Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Een savegame uploaden is eigenlijk erg simpel. Wanneer je een nieuwe post aanmaakt, zie je onder het grote witte tekstvak een kolometje genaamd Bijlagen staan. Rechts zie je bladeren staan, klik daar op en zoek naar het mapje "Vice City User Filles". Zoek nu je savegame die overeenkomt met het slot waarop je hem gesaved hebt. Druk op uploaden en als alles goed is, zit de savegame als bijlage bij je post. Bij 'Beheer bijlagen' kan je je savegame terug verwijderen of hem in de post voegen. Tevens als ik een savegame download moet ik steeds een andere wegdoen. Hoe ga je dit tegen?? Je moet gewoon het cijfertje in het bestand veranderen. Je keuze is beperkt van 1 tot 8. Bewerkt: 18 mei 2008 door Svenie Reageren
LolaGTA4 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik weet niet zeker of dit de goede Savegame is (Er staan geen namen bij alleen 1, 2, 3, 4,) Maar wil iemand de missie Hog Tied voor me halen? Daarna gewoon opslaan bij Vercetti Estate GTAVCsf3.b Reageren
Svenie Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Missie gehaald: Hog Tied Beloning: $4000 Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt Volgende missie: Publicity Tour Savegame: Bewerkt: 19 mei 2008 door Svenie Reageren
LolaGTA4 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik weet niet zeker of dit de goede Savegame is (Er staan geen namen bij alleen 1, 2, 3, 4,)Maar wil iemand de missie Hog Tied voor me halen? Daarna gewoon opslaan bij Vercetti Estate Hey bedankt! Laat even weten als je hem hebt gehaald! Reageren
LolaGTA4 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Missie gehaald: Hog TiedBeloning: $4000 Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt Volgende missie: Publicity Tour Savegame: Tof van je! Heel erg bedankt Svennie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.